Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Martin Profil |
#1 · Zasláno: 8. 3. 2005, 18:04:49
Ahoj,
kdy je lepsi pouzit tag "b" a kdy tag "strong" ? Ta stejná otázka pro i a em. Díky |
||
Marty Profil |
#2 · Zasláno: 8. 3. 2005, 18:06:33 · Upravil/a: Marty
Jedinný rozdíl mezi "b" a "strong" je, že "b" je už zastatalý, překonaný.
Stejně tak u "i" a "em". Doporučuje se používat "strong" a "em". |
||
Martin Kuželka Profil |
#3 · Zasláno: 8. 3. 2005, 18:10:15
Rozdíl je v tom, že strong, em jsou značky sémantické, zatímco b a i jsou značky formátovací.
|
||
Bohumil Profil |
#4 · Zasláno: 8. 3. 2005, 18:57:25
Sémantické značky (tj. em, strong...) je také dobré používat kvůli SEO. Některé vyhledávače si v nich libují.
|
||
llook Profil |
#5 · Zasláno: 8. 3. 2005, 20:10:40
Myslím, že už to tu někdy bylo, ale proč to neříct znova.
Po sémantické stránce: <i> značí kurzívu (italic) <b> značí tučný text (bold) <em> značí zdůraznění (emphasis) <strong> značí silné zdůraznění (strong emphasis) Říct, že STRONG je náhradou za B a EM za I je zavádějící. Prostě se přestávají používat značky, které značí jak bude text vypadat, a zavádí se značky, které značí co text znamená. Nebo se o to aspoň sir Tim snaží;) Po praktické stránce je to úplně jedno. Není mi známo, že by některý významný vyhledávač zvýhodňoval strong vůči b. |
||
Časová prodleva: 15 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0