Autor Zpráva
anugi
Profil *
Ahoj, jsem začátečník a potřeboval bych poradit. Ve FrontPage jsem vytvořil stránku s hlavní vrstvou, do které jsem dodal další vrstvy. Jak to udělat, aby se mi stránka vždy zobrazila uprostřed obrazovky v prohlížeči při různém rozlišení? Děkuji za pomoc.
wnc
Profil
Bohužel frontpage neznám a nevím kde v něm najít nastavení, které ti poradím. Každopádně té hlavní vrstvě musíš nastavit styl tak, aby odsazení zprava i zleva bylo nastaveno na hodnotu "auto". Snad se to ve FP jmenuje taky odsazení. Snad to najdeš...
anugi
Profil *
Pořád se nedaří. Mimo FrontPage tu mám ještě Macromedia a Namo WebEditor 2006, ale nikde tu hodnotu auto nejde zadat.
Worker
Profil
Možno neporadím dobre, ale skúsim poradiť.

Pri centrovaní chceme v css dosiahnúť napr. toto:

body
{
text-align: center;/* centrovanie stranky v ie */
}
#vsetko
{
margin-left: auto; margin-right: auto;/* centrovanie v ostatných prehliadacoch */
width:770px;/* sirka */
}

Vo FP to urobíme takto:
Formát-Styl-body-Změnit-Formát-Odstavec-Zarovnamie:Na střed
Formát-Styl-#vsetko-Změnit-Formát-Odstavec-Odsazení-Před textem:auto, Za textem:auto
Formát-Styl-#vsetko-Změnit-Formát-Pozice-Šířka:770px
anugi
Profil *
Jsem lama... nejde to, když to tak udělám, tak to jde všechno zase hodně doprava. Může někdo napsat nějakej jednoduchej postup úpně od začátku od vytvoření nového dokumentu?
Worker
Profil
Riešenie bude zložitejšie.
Ja som len dokumentoval, že cez FrontPage by bola možná zmena v kaskádových štýloch - css.
Nezostáva Vám nič iné než, ako na určité obdobie opustiť FrontPage, prehrýzť sa cez html a css, a potom sa vrátiť k FrontPage.
Inak si myslím, že FrontPage je dobrý editor, vnáša však medzi začínajúcich tvorcov webu neprimerané očakávania. Je to možno spôsobené tým, že MS má značný kredit (o čom nemožno pochybovať), ale cesta tvorby webových stránok sa uberá inou cestou ako je FrontPage.
anugi
Profil *
Vyřešeno
jack-de-pecka
Profil *
Zdravím,