« 1 2 »
Autor Zpráva
Scorpions
Profil *
Mohol by mi niekto poradiť ako urobím klasický výber (ten rám) lebo mi to nechce urobiť. Napíšem

<html>
<head>
<title>Hlavna stranka</title>
</head>

<frameset cols="215,*">
<frame name="text" src="Hlavna_stranka.html">
<frame name="text2" src="Novinky.html">
<frame name="text3" src="index.html">
</frameset>
</html>

a na boku zobrazi len hlavnu stranku aj s obrazkami.
BaTeCzKo
Profil
Jaký výběr? Menu? Pokuď ano, tak rámce silně nedoporučuji.
Scorpions
Profil *
Ano menu, ale ako to mám urobiť?
BaTeCzKo
Profil
Tohle je spíše problematika samotného layoutu. Doporučuji něco takového: http://www.owebu.cz/css/vypis.php?clanek=505
Scorpions
Profil *
Sorry, ale nechápem, ja som začiatočník.
Mistr
Profil
Scorpions
Přesně popiš, či ještě lépe nakresli, jak má rámová struktura vypadat a kód pak podle toho dotvoříme.

Kolega BaTeCzKo se Ti snaží vysvětlit, že odborníci dnes nedoporučují používat rámy z mnoha důvodů. Pokud je ale Ty použít chceš, nic proti tomu. Jen potřebujeme přesně vědět, jak ty rámy mají ve stránce vypadat, abychom pak podle toho vymysleli kód. Takže?
Scorpions
Profil *
Na lavo ma byt vyber a vedla toho v strede text a obrazky. Nevedel som ako spravit menu bar a toto sa zdalo jednoduche. A teraz to skusam aj cez obtiekanie a tiez to nejde.
Mistr
Profil
Scorpions
Budiž. Takže ta Tvá stránka má mít tedy dva sloupečky. V tom levém bude menu a v pravém bude vlastní obsah stránky.

Pojďme to zkonstruovat. Základ použijeme ten Tvůj, protože je celkem dobrý:
<html> 

<head>
<title>Hlavna stranka</title>
</head>

<frameset cols="215,*">
<frame name="levy" src="obsah.html">
<frame name="pravy" src="prvni.html">
</frameset>
</html>

A teď tenhle zelený kód uložíš a souboru dáš název index.html