Autor Zpráva
Anonymní
Profil *
Chtěla bych se zeptat jestli mi někdo poradíte nějakej dobrej grafickej program, kde bych si mohla vytvořit třeba tlačítka, loga atd. Jsem ale začátečník, tak nějakej ne moc těžkej.....DÍKY
Marty
Přepokládám že peníze na PS asi nemáš, tak z toho co je volně k dispozici, je asi nejlepší Gimp(možná trochu těžší), nebo lehčí Pixia. Oba programy jsou freeware a na Slunečnici by měly být k dispozici.
SuE
hih, zas si přihřeju polívčičku - jestli je to amatérský web, tak Photofiltre. české info je na: http://photofiltre.suewebik.net/
RiZe
Já jsem myslel lehčí program. PS je docela složitý a ani já v něm moc neumim :( .
Zkus Xara WebStyle 4 ( 14MB ) - vytvoří grafiku za tebe (vybereš si styl grafiky) a ty doplníš jen text. Jednoduchý, používal jsem a teď nepoužívám.
ronnie
Jednoduche je malovani :)
Mohu doporucit GIMP, staci si projit vsechny jeho funkce a moznosti a vyznas se v nem, chce to ale cas, je to IMHO nejlepsi volne stazitelny graficky program (ale proti PS orezavatko:)
thingwath
PS je co? Pro webovou grafiku je GIMP lepší než Photoshop, v naprosté většině dalších oblastí mu může v pohodě konkurovat. V některých věcech sice GIMP docela ztrácí, ale i tak, pokud nejsem profesionální grafik, tak je pro mě GIMP lepší. (a pokud počítám pětadvacet tisíc, plus další počítač s operačním systémem, fakt ne)
ronnie
thingwath: Tim bych si nebyl tak jisty, delal jsem 3 mesice s Gimpem a ted delam asi 6 mesicu s photoshopem, takze je muzu porovnat a podle me vychazi photoshop mnohem lip. Samozrejme, pokud nechces utracet, tak GIMP je vyborny program, o tom neni pochyb:)
thingwath
GIMP má o dost pohodlnější ovládání a navíc (zcela zásadní faktor) je bez problému a nativně dostupný pro všechny OS které používám. Navíc je možné ho skriptovat třeba v Pythonu, což PS neumí.

Je fakt, že jsem našel věci, co se v GIMPu dělaly hůře, ovšem fakt si nedokážu představit v jaké situaci by pro mě mohl být Photoshop lepší. U webové grafiky tuplem.
Mingan