Autor Zpráva
PetrK
Profil
Zdravím, mám takový malý problémek s některými stránkami a nemůžu přijít na to kde dělám chybu. Mě fungují s IE6 naprosto bez problému a stejně tak snad většině ostatním soudě dle statistik stránek, ze svých známých a kolegů jsem už požádal také kde koho a též nikdo nemá problém, pouze dva kolegové. Jeden tvrdil že se mu specielně jedna stránka nezobrazí s IE, s Firefoxem OK. Trochu jsem to předělal a už mu to prý jde ale ten druhý kolega se stále na některé nemůže dostat, prý také s IE. Nechápu proč 99% návštěvníků nemá problém ale pouze vyjímečně sem tam někdo.

Jsem fakt samouk který prakticky veškeré vědomosti o tom nasbíral hlavně zde na www.jakpsatweb.cz a který na to samostudium ještě navíc nemá zas až tolik času takže se předem opravdu červenám za své dílo :-). Chtěl jsem moc poprosit, zda by se nemohl prosím někdo podívat na zdrojový kód třeba této stránky, je to konkrétně ta jedna z údajně problémových, případně i na některou jinouna mých stránkách. Pokud bude potřeba tak sem ten kod překopíruju, nechtěl jsem jenom udělat zbytečně nepřehledně dlouhý příspěvek.

Stránky dělám v PSPadu a když to v něm nechám zkontrolovat tak mě to nahlásí bez chyb, stejně tak když nechám stránku zkontrolovat validátorem tak mě taky chybu nenajde. Musím tam ale nějakou botu mít.......

Předem moc děkuji,
Petr
Petra
Profil
V IE v pohodě, ale v Opeře se mi to vážně nezobrazilo.

Problém je v neukončeném komentáři uvnitř prvního elementu <style>, kvůli kterému prohliížeč bere celý zbytek stránky jako komentář.

<style type="text/css">
<!--
a{text-decoration: none}
a:link {color: #0000FF}
a:visited {color: #0000FF}
a:active {color: #FF0000}
a:hover {color: #FF0000}
a:hover {text-decoration: underline}
-->
</style>
kolouch
Profil
v IE zobrazilo, ve Firefoxu zobrazilo, v Opeře zobrazilo
:-)
PetrK
Profil
Problém je v neukončeném komentáři uvnitř prvního elementu <style>, kvůli kterému prohliížeč bere celý zbytek stránky jako komentář.