Autor Zpráva
nefertitii
Profil *
Začala jsem podle postupu pro začátečníky,ale nemůžu se dostat přes bod 5. Zdrojový kod se objevil,ale nespustil se poznámkový blok. Když tedy chci složku otevřít v poznámkovém bloku,nastává problém. Nabídne se mi pouze Otevřít. A ne otevřít čím nebo Otevřít v programu.... Co s tím?
Petr Tichý
Profil
Složka nelze otevřít v poznámkovém bloku. Je to jen jakási taška, která slouží jen k uspořádání souborů. Ty již editovat (upravovat) jdou.
Casero
Profil
nefertitii
Kde je ten postup?...Jaký bod 5?...Jinak, když podržíš klávesu shift a zmáčkneš právé tlačítko myši, tak tam bude možnost Otevřít v programu. ;)
Alphard
Profil
ale nemůžu se dostat přes bod 5
jakého návodu? nevíme, co je bod 5
Zdrojový kod se objevil,ale nespustil se poznámkový blok.
zřejmě máš pro editaci zdroje nastaven jiný výchozí program, třeba FrontPage, NVU, ...
Když tedy chci složku otevřít v poznámkovém bloku,nastává problém.
souhlasím, otevřít složku v poznámkovém bloku bude skutečně probém, zřejmě chceš otevřít soubor
A ne otevřít čím nebo Otevřít v programu
zkus kontextovou nabídku nad souborem
Peca
Profil
Předpokládám, že chyba bude tady:
Nástroje -> Možnosti internetu... -> Programy -> Editor jazyka HTML
Nicméně upravovat tento zdrojový kód nemá žádný význam. Jeho uložením se stránka na internetu nezmění :-)
nefertitii
Profil *
Jak psat web>Návody>Postup pro začátečníky
bod 5.-Zadejte Zobrazit>Zdroj
Zobrazit>Zdrojový kód je příkaz z nabídky prohlížeče. V anglických prohlížečích se to jmenuje View>Source.
Měl by se spustit Notepad(poznámkový blok),jednoduchý textový editor. Mělo by tam jít psát.
Pokud ne,tak je problém. Musíte se přepnout zpět do složky,vybrat soubor,zmáčknout pravé tlačítko myši na souboru. Vybere se Otevřít čím nebo Otevřít v programu,zadá se Notepad nebo Poznámkový blok.