Autor Zpráva
bl3sk
Profil *
Mohli byste prosím poradit začátečníkovi, jak získat co největší návšěvnost ?
Vím akorát, že web musí být obsahově zajímavý :-)

Dík za pomoc
venca163
Profil
bl3sk
musíš dát do hlavičky
<meta name='visit' content='high'>
lopik
Profil
bl3sk
dobrou optimalizaciou pre vyhladavace dobrym obsahom, kvalitnym textom, spatnymi odkazmi a podobne.
fandaa
Profil
Záleží jakým způsobem
lze použít např. Websurf a jine autosurfy..

Nebo mit dobre pristupny web pro vyhledavace a pak se zaregistrovat do seznamu..

Př. muj web FaNa.LUKYN.com - nech vyhledat flash videa na seznamu a jsem na prvnim miste.. Diky tomu mi chodi na web tak 50 lidi jenom co hledaji flash videa..

Nejlepší rada je pokud si začátečník použít autosurfy.. ;)
Casero
Profil
bl3sk
autohits :D
bl3sk
Profil *
spatnymi odkazmi
mohli byste mi to trošku vysvětlit ? :-) fakt jsem totaální začátečník.
díkes
fandaa
Profil
slovensky.. spatnymi = zpětnými.. ;)
lopik
Profil
ide o to aby na teba odkazovali ine stranky s klucovymi slovami pre ktore by si chcel aby ta zaradovali vyhladavace co najvyssie.
tajny spion
Profil
venca163
S tim meta je to ROFL nebo true? :D
lopik
Profil
tajny spion
co si myslis??? ak si myslis ze nejaky takyto meta tag zvysi tvoju navstevnost tak ho pouzi :-) . uspech asi nemozes ocakavat
djlj
Profil
je to ROFL nebo true
Řekl bych, že ani jedno. Nauč se česky.

bl3sk
Zkus AdWords :).
tajny spion
Profil
Ste blazni... on s epta asi vazne :D

bl3sk
http://www.jakpsatweb.cz/seo/pagerank.html

Potom musis mit obsah, urcena klicova slova a popis. Njelepsi je ale kazdodenne vsude spamovat jako ja :D
tajny spion
Profil
bl3sk
Jeste jsem zapomel "drobnost": prihlas si web do katalogu a do vyhledavacu.
djlj
Profil
Njelepsi je ale kazdodenne vsude spamovat jako ja
Spíš nejdementnější.
Railbot
Profil
Njelepsi je ale kazdodenne vsude spamovat jako ja :D
Většina lidí asi nechce být za pitomečka široko daleko.
tajny spion
Profil
djlj, Railbot
Jak ste se hend ozvali to se mi libi :D
djlj