Autor Zpráva
lmona
Profil *
Dobrý den.Jsem začátečník.
Mám problém s instalací coppermine gallery, respektivě při vyplňování kolonek mysql(database, username,password).Stáhla jsem si mysql, vytvořila databázi a uživatele a když to vyplním,tak mě to vždy vyhodí ERROR

Could not create a mySQL connection, please check the SQL values entered

MySQL error was : Access denied for user 'vhostswww'@'localhost' (using password: NO)

Už mám z toho hlavu jako balón.

Děkuji Lucie
AlešD
Profil
Něco jsem o instalaci CPG napsal. Pokud by problém trval ozvi se tady na diskuzi, nebo na mail v patičce odkazované stránky.
lmona
Profil *
Děkuji za pomoc
Já se vždy zaseknu na vyplňování kolonek mysql(database, username,password)Zkoušela jsem to podle vašeho návodu a pořád nic.
Myslím si,že pořád někde dělám stále stejnou chybu,respektive zadávám špatně MYSQL údaje.Já vůbec nevím, jak vytvořit mysql databázi-vlastně co to vůbec je.

Moc se omlouvám,ale je to moje prvotina.
AlešD
Profil
Vytvoření databáze:
- jaký je to hosting?
- obvykle v mailu s přihlašovacími údajji od providera je způsob přihlášení do správce mysql databáze, tady se založí nová databáze (obvykle stačí zadat název databáze, jméno uživatele a heslo a potvrdit)
- totéž se napíše do formuláře CPG + jmého hostitelského databázového serveru (mělo by být v tom mailu od providera)
- vlastní vytvoření tabulek potom proběhne automaticky.
lmona
Profil *
Hosting: itrello.com (anglický free hosting)
Mám uživatelské jméno a heslo.
Do databáze napíši: adresu stránek a tečky nahradím tímto znakem( _ ).
Mysql userename:uživatelské jméno plus doména(něco_adresa stránek_itrello_com) a poté heslo.
Takhle to vždy vyplním a objeví se Erorr
Could not create a mySQL connection, please check the SQL values entered.

Se mnou je asi těžké pořízení, jsem v tom celá zamotaná.
AlešD
Profil
Imona:

Do databáze napíši: adresu stránek a tečky nahradím tímto znakem( _ )

Tohle je podle mého návodu jenom pro hosting pipni.cz!