Autor Zpráva
VLadas
Profil
Jsem začátečník a zkouším dělat stránky pro Základní školu. Chci se pozeptat,
jakým způsobem odesat jméno a heslo pro zaheslované formuláře, jako jsou například známky prospěch žáků - což se týká pouze a jen jejich rodičů. Neumím udělat to, aby se pouze rodič mohl pod svým jménem a heslem a na jméno žáka přihlásit a zjistit prospěch svého dítěte.
Chtěl bych aby to vypadalo takto (místo textových polí jsou tečky)

jméno ........................................ .......................... rolovací výběr jména žáka
heslo ........................................

odeslat

Stránky školy http://www.zsamsbrna.cz

Zkouším to, ale nemohu zjistit kam mát ta data tím tlačítkem odeslat, aby jsem se dostal do zaheslovaného formuláře.
Pokud mi to někdo vypíše jako HTML kód a k tlačítku odeslat napíše jakou adresu zapsat. Budu moc rád.
Já už se to pokusím upravit pro stránky.
Moc děkuju za pomoc.
DJ Miky
Profil
http://www.linuxsoft.cz/php/

Přesný kód ti nikdo nemůže napsat.
VLadas
Profil
DJ Miky: Díky, prohlížím si ty stránky, ale moc se v tom neorientuju, jsem opravdu naprostej začátečník. Budu muset ještě hodně zkoumat. I tak dík.
tajny spion
Profil
VLadas
Prihlasovani se pokud ja vim dela pres databazi (MySQL, MSSQL atd) a pokud jsi zacatecnik v tomto oboru, nebudes to mit nejlehci. I tak preji mnoho zdaru
VLadas
Profil
tajny spion
Díky, budu ho potřebovat.
Safran
Profil *
DJ Miky

Nechci přesný kód, chci jen náznak jako třeba pošli to na adresu jméno@doména.cz a podobně
ty adresy si tam už dokážu, možná dodat, ale základ bych měl. Rozumíš mi?
Petr Havel
Profil
Šlo by to udělat i javascriptem, ale pokud se jedná o hodně žáků, strávilo by se nad tím několik dnů (možná i týdnů).
Str4wberry
Profil
VLadas
Budeš mít formulář — jedno políčko — heslo. Ten odešleš a když se bude heslo shodovat tak vypíšeš známky daného žáka.

<form action='zaci.php' method='post'>
<input type='password' name='heslo'>
<input type='submit' value='Potvrdit'>
</form>

zaci.php