Autor Zpráva
TomKov
Profil *
dd,
omlouvám se, jsem naprostý začátečník /1 den/ a bojuji s insert into.
Hlásí mi to

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in ............... on line 94
přičemž 94 řádek je ten třetí

MySQL_Connect($servermysql, $loginmysql, $heslomysql) or die("Nepodařilo se připojit k databázi"); // připojení k databázi
MySQL_Select_DB("$databazemysql") or die("Nepodařilo se otevřít databázi"); // výběr databáze
MySQL_Query("INSERT INTO "$loginmysql"."log" ("kdy", "hraci", "z ip") VALUES ("2007.10.16", "1", "1.1.1.1")"); //vložení řádku


Díky za pomoc.T.
Taps
Profil
TomKov
Někde máš chybu v uvozovkách.
Str4wberry
Profil
TomKov
Zkusil bych to takto
MySQL_Query("INSERT INTO '$loginmysql'log ('kdy', 'hraci', 'z ip') VALUES ('2007.10.16', '1', '1.1.1.1')");
TomKov
Profil *
Jo jo, tak už to prošlo, ale nemám ten řádek zapsaný v db. /když se podívám přes admina/. Děkuji za odpověď.
Str4wberry
Profil
TomKov
A jak vypadá struktura té tabulky?
TomKov
Profil *
Sloupec Typ Porovnávání Vlastnosti Nulový
kdy varchar(15) utf8_czech_ci Ne
kdo varchar(30) utf8_czech_ci Ne
ip varchar(15) utf8_czech_ci Ne
Str4wberry
Profil
TomKov
V „('kdy', 'hraci', 'z ip')“ je přebytečné „z “. Dále je možné, že se ta tabulka nejmenuje „$loginmysql + log“.
TomKov
Profil *
To "z" jsem předělával jak v db, tak v kódu.... nechal jsem si ještě vygenerovat ten řádek adminem....
Vypadá takto:
$sql = 'INSERT INTO `pinec_tomaskovar_com`.`log` (`kdy`, `kdo`, `ip`) VALUES ('15.10.2007', 'Jarda', '1.1.1.1');';


Takže už je tam přímá cesta bez proměnné, po vložení do kódu mi to stejně nic nepřidá, dá se to vystopovat kde mám chybku ?
Joker
Profil
A co vrátí databáze za chybu?
Funguje ten dotaz třeba v phpMyAdminu?
TomKov
Profil *
Databáze nevrátí chybu žádnou, script proběhne ok a ten příkaz je právě vygenerovaný phpMyAdminem. Do db ale řádek nepřibyde. Přihlášený tam jsem dobře, tak nevím.

Celé je to :