Autor Zpráva
Kukíík
Profil *
Ahoj, mám problém: na stránce www.try-lay.kx.cz mám obrázkové menu - mno a při najetí se má obrázek změnit na jiný. Zatím je nakodovaný jen odkaz Home, ale při najetí a změně obrázku se mi všechny ostatní posunou dolů, neví někdo, čím to je?? Zkoušel jsem už všechno, co znám, ale jsem jen amatér, tak se ptám tady. Předem díky za odpověď ;-)
ShiraNai7
Profil
- v opeře to funguje normálně
- ve firefoxu se to posouvá
- v exploreru to blbně úplně

Asi bych to řešil přes CSS nějak takto:

<a href="?page=cutenews/show_news" id="polozka-home"></a>

#polozka-home {display: block; width: 96px; height: 55px; background-image: url("obrazy/layout_03.jpg");}
#polozka-home:hover {background-image: url("obrazy/layout_03h.jpg");}
Manq
Profil
ShiraNai7
Já bych to tedy řešil přes rollover — jeden obrázek, jen měnit při :hover jeho pozici.
ShiraNai7
Profil
Manq
j, to je fakt, aby se to při hoveru nemuselo načítat

Kukíík
Pozici změníš přes background-position
Bubák
Profil
Pozici obrázku jde měnit i pomocí CSS vlastnosti text-indent.
http://stuff.1-webdesign.cz/text-indent.html

Pokud bys hover dělal pomocí pozadí, měl bys přidat image-replacement, aby bylo něco vidět při vyplých obrázcích, pozadí totiž nemá atribut "alt".
peta
Profil
Bubák
na text-indent nelze spolehat v ruznych prohlizecich pro ruzne tagy. Hral jsem si s tim sveho casu.
Měsíček
Profil
"na text-indent nelze spolehat v ruznych prohlizecich pro ruzne tagy. Hral jsem si s tim sveho casu."

Já si myslím, že tato vlastnost je jedna z nejpodporovanějších .. možná na nějáký tag nefunguje, nechce se mi, ale teď zkoušet všech 91 tagů :)
Bubák
Profil
CSS vlastnost text-indent funguje u blokových elementů. Udělat třeba z odkazu (tag A) blokový element je záležitost jedné jednoduché deklarace.

peta
Pokud nebude příklad, budu to považovat za blábol.

Měsíček
Pokud prohlížeč umí zobrazit TITLE (jde to pomocí CSS), tak funguje i na tag TITLE. Ale pár tagů bych vynechal, třeba LINK, OBJECT, IMG.