Autor Zpráva
cejn
Profil *
Dobry den,
Dělal jsem ted graficky navrh. Zadavatel mi dal za ukol ho rozřezat a umistit na stranky s již hotovým redakčním systémem (webnode.cz). Rozřezat ten návrh zvládnu, ale to všechno potom jsem ještě nikdy nedělal. Umím CSS a HTML ale jsem začátečník. Můžete mi prosím poradit jak mám posrtupovat? Jak zakódovat šablon a nahrát ji na ten server? atd .. případně nějaký rady... Máte někdo konkrétně zkušenosti s webnodle.cz ? Když mi pošlete i odkaz na zajímavý tutoriál nebo tak, budu rád ...
Lexter
Profil
cejn
www.jakpsatweb.cz, www.interval.cz, www.wellstyled.com atd... Nějaký klasický tutoš tě toho moc nenaučí.

Nebo obětuj drobný peníz a nech to někoho nakódovat.
cejn
Profil *
Lexter
No, to jsou zrovna odkazy co znám. Jasan, myslím že mi nebude dělat problém zakódovat to do šablony, ale nikdy jsem to nedělal takhle kompletně a ještě k tomu na hotový RS. Navíc jsem chtěl poradit spíš s tímto případem. Když budu v kostce vědět jak postupovat, tak to zvládnu, i když mi to bude trvat měsíc. Chtěl jsem spíš nějakou radu od někoho kdo s tím má zkušenost, apd ... S tím obětováním peněz se mi moc nechce, mám chuť se to naučit.
Lexter
Profil
cejn
Pak si zadavatel asi počká. Pokud si to ještě nedělal, může se to zdát jako šílený úkol. Ale všechno se dá zvládnout.

Pokud jsou to zrovna ty odkazy co znáš, tak neleň a val se učit ;).
quinux
Profil
cejn
Cituji z FAQ: Pokud vám nevyhovuje žádný z připravených vzhledů (skinů) Webnode, můžete si vytvořit vlastní úpravou již existujícího. V administračním rozhraní projektu v sekci „Vzhled webu“ je možné stáhnout kterýkoliv ze vzhledů a upravit jej. Poté lze upravený vzhled importovat do vašeho projektu.

Takže se regni, stáhni již hotovou šablonu a předělej ji na vzhled, který máš. Značky nepatřící k HTML snad poznáš, na to, abys neodstranil něco co nesmíš.
cejn
Profil *
quinux
Jo, to je výborná cesta, vůbec mi nedošlu že to mohu udělat takto ani když jsem to četl. Dík za radu !!!
cejn
Profil *
quinux