Autor Zpráva
TO.
Profil *
Zdravím,

můžu se zeptat, jak se dělá měnící se barva pozadí, tj. např. přechod od tmavě modré do světlejší? ... např. jako na http://www.sazka.cz/ Jde tu udělat ve i ve Fronpage, nebo ne? Prosím o přesnější odpoveď, popř. konkrétní příklad ... ukázku kódu. Jsem amatér a "klasické" odpovědi bych asi nerozuměl.

Předem moc děkuji a konstruktivní odpověď.

TO.
Měsíček
Profil
Tohle se obvykle dělá pomocí grafického editoru (Photoshop, GIMP atd ... Malování) no a poté se to vloží na stránku jen malý proužek a nechá se opakovat (musíš poté využít CSS přesněji *).

* body {background: url("prouzek.png");}
TSD
Profil
konkrétně na tom webu je použit tento obrázek: http://www.sazka.cz/images/background.jpg
Miloš
Profil
Měsíček
V M$-malovátku jde udělat barevný přechod? Jinak, než že budeš ručně vyplňovat pixel po pixelu?
Alespoň v XP jsem si toho nepovšimnul. Je to tentýž primitivní nástroj, jako ve Win 3.1 (akorát umí ukládat i do jpg/png/gif).
Str4wberry
Profil
Reakce na TO.:
Nechceš-li využít grafický editor, jak radí kolega Měsíček, můžeš si obrázek přechodu vygenerovat zde.
Měsíček
Profil
"V M$-malovátku jde udělat barevný přechod? Jinak, než že budeš ručně vyplňovat pixel po pixelu? "

Nelze :), ale pamatuji si, že mě to děsně bavilo když jsem ještě neznal PS.

"Je to tentýž primitivní nástroj, jako ve Win 3.1 (akorát umí ukládat i do jpg/png/gif)."

I v primitivnosti je síla, musím uznat, že někdy se mi program Malování docela hodí.
Miloš
Profil
Měsíček
někdy se mi program Malování docela hodí
Pravda, startuje rychleji než Gimp (o PS ani nemluvně), takže k nouzovému bleskouložení screenshotu ho tu a tam (párkrát do roka) taky použiju.
Měsíček
Profil
"Pravda, startuje rychleji než Gimp (o PS ani nemluvně), "

Jó, ten poměr 15 vteřin ku 1 vteřině je opravdu zajímavý :)

"takže k nouzovému bleskouložení screenshotu ho tu a tam (párkrát do roka) taky použiju."

Taky ho používám spíše na screenshoty .. až s tím rozdílem, že párkrát do měsíce.