Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
TO. Profil * |
Zdravím,
můžu se zeptat, jak se dělá měnící se barva pozadí, tj. např. přechod od tmavě modré do světlejší? ... např. jako na http://www.sazka.cz/ Jde tu udělat ve i ve Fronpage, nebo ne? Prosím o přesnější odpoveď, popř. konkrétní příklad ... ukázku kódu. Jsem amatér a "klasické" odpovědi bych asi nerozuměl. Předem moc děkuji a konstruktivní odpověď. TO. |
||
Měsíček Profil |
#2 · Zasláno: 20. 5. 2008, 22:09:24
Tohle se obvykle dělá pomocí grafického editoru (Photoshop, GIMP atd ... Malování) no a poté se to vloží na stránku jen malý proužek a nechá se opakovat (musíš poté využít CSS přesněji *).
* body {background: url("prouzek.png");} |
||
TSD Profil |
#3 · Zasláno: 20. 5. 2008, 22:11:16
konkrétně na tom webu je použit tento obrázek: http://www.sazka.cz/images/background.jpg
|
||
Miloš Profil |
#4 · Zasláno: 20. 5. 2008, 22:21:36
Měsíček
V M$-malovátku jde udělat barevný přechod? Jinak, než že budeš ručně vyplňovat pixel po pixelu? Alespoň v XP jsem si toho nepovšimnul. Je to tentýž primitivní nástroj, jako ve Win 3.1 (akorát umí ukládat i do jpg/png/gif). |
||
Str4wberry Profil |
#5 · Zasláno: 20. 5. 2008, 22:25:17
Reakce na TO.:
Nechceš-li využít grafický editor, jak radí kolega Měsíček, můžeš si obrázek přechodu vygenerovat zde. |
||
Měsíček Profil |
#6 · Zasláno: 20. 5. 2008, 22:26:21 · Upravil/a: Měsíček
"V M$-malovátku jde udělat barevný přechod? Jinak, než že budeš ručně vyplňovat pixel po pixelu? "
Nelze :), ale pamatuji si, že mě to děsně bavilo když jsem ještě neznal PS. "Je to tentýž primitivní nástroj, jako ve Win 3.1 (akorát umí ukládat i do jpg/png/gif)." I v primitivnosti je síla, musím uznat, že někdy se mi program Malování docela hodí. |
||
Miloš Profil |
#7 · Zasláno: 20. 5. 2008, 22:30:19
Měsíček
někdy se mi program Malování docela hodí Pravda, startuje rychleji než Gimp (o PS ani nemluvně), takže k nouzovému bleskouložení screenshotu ho tu a tam (párkrát do roka) taky použiju. |
||