Autor Zpráva
Koudy
Profil
Ahoj, dělám ted stránky do školy, jsem začátečník dost velkej, potřebuju poradit. Mám hotovou přední stranu, ale potřeboval bych ji jako by zkopírovat.že kliknete na odkaz na stránce a ta se celá aktualizuje, ale změní se jen např "2" věty... Nějakej příkaz pro opakování celkové "kostry" webu existuje? vím že to jde jednoduše všechno pokopírovat a jen přepisovat, ale takhle pro přehlednost něco je?
Předem díky za odpověd
grimword
Profil
vazne si nechces precist zaklady html popr. zaklady PHP? sice ti tady nekdo poradi, ale budes to pouze slepe opisovat podle jeho navodu a nic noveho se nenaucis
panther
Profil
Koudy
Nějakej příkaz pro opakování celkové "kostry" webu existuje?
buď Ctrl + C, nebo hledej PHP funkci include
Měsíček
Profil
Reaguji na grimworda:

A ty si nechceš přečíst pravidla? Kdyby jsi psal s diakritikou, četlo by se to lépe.

Reaguji na Koudyho:

Rámy, <iframe>, PHP funkce include() popř. include_once(), ruční kopírování.
Bubák
Profil
http://www.jakpsatweb.cz/include.html
Důrazně doporučuji nepoužívat rámy (ani vložené, inframe), ale použít třebas PHP. Z celého PHP si klidně nadlouho vystačíš s jednoduchým příkazem "include".

http://polopate.jakpsatweb.cz/index.php?page=include, případně i pokračování
Koudy
Profil
Já to právě dělám jako dlouhodobou maturitní práci... Rámy tam být nesmí, to nám učitel zakázal. Navíc to prý má být podle norem Xhtml 1 striktní... Všechno dělám v poznámkovým bloku, žádný programy.... a řekl bych že PHP bychom tam mít asi taky neměli. Nejspíš mi zbyde to jen ručně kopírovat že? :-(
Dranel
Profil
Koudy
Nejseš ty Koudy z JC Gymplu? Jen tak na okraj ;-)
Měsíček
Profil
Reaguji na Koudyho:

"Já to právě dělám jako dlouhodobou maturitní práci..."

Tohle je spíše krátkodobá m. práce.

"Rámy tam být nesmí, to nám učitel zakázal."

A dobře udělal.

"Všechno dělám v poznámkovým bloku, žádný programy.... "

A poznámkový blok není program? :)

"a řekl bych že PHP bychom tam mít asi taky neměli."