Autor Zpráva
Pat251
Profil *
Zdravim, jsem úplný začátečník, teprve se začínám učit. Snažím se rozchodit přidávání nových záznámů do databáze a nemohu se dostat přes tuhle chybu. Nemůžu najít co mám špatně. Může mi někdo poradit? Předem díky

Chybové hlášení:
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/..... on line 6

Script:
<?
Conn mysql_connect("IPserveru","Login","Heslo");
mysql_select_db("JmenoDatabáze");
$result = mysql_query("insert into 'JmenoTabulky' ('jmeno', 'ulice', 'mesto', 'psc', 'email') values (0,'$jmeno','$ulice', '$mesto','$psc', '$email')",conn);
mysql_close(conn);
?>
Jan Tvrdík
<? 
$conn = mysql_connect("IPserveru","Login","Heslo"); 
mysql_select_db("JmenoDatabáze"); 
$result = mysql_query("insert into 'JmenoTabulky' ('jmeno', 'ulice', 'mesto', 'psc', 'email') values (0,'$jmeno','$ulice', '$mesto','$psc', '$email')", $conn); 
mysql_close($conn); 
?>
Pat251
Profil *
Díky, takto sem to původně měl, akorát že mi to házelo chybu s '=' . Každopádně mě to teď hodilo na další hlašení...

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on 'IPserveru' (4) in /home/ladislavnemecp4a/public_html/akce.php on line 6
Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /home/ladislavnemecp4a/public_html/akce.php on line 7
Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in /home/ladislavnemecp4a/public_html/akce.php on line 7
Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/ladislavnemecp4a/public_html/akce.php on line 8
Warning: mysql_close(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/ladislavnemecp4a/public_html/akce.php on line 9
Janick
Profil *
Jednoduše, nemůžete se připojit k databázi. Asi máte špatné heslo, nebo uživatelské jméno.
Pat251
Profil *
Heslo ani uživatelské jméno to není..to jsem zkontroloval i ozkoušel..
fandaa
Pat251