Autor Zpráva
suvel
Profil
Prosím trpělivého odborníka o odpověď na určitě triviální dotaz (ale jsem začátečník :-)
Mám formulář / roletku, tag <SELECT>. Pomocí ONCHANGE jsem schopen vyvolat kdejakou událost nebo útěk na jinou stránku, ale jak dokážu, abych se jen dostal z roletky (s příslušnou proměnnou) a script normálně pokračoval?
Předem moc díky!
Chamurappi
Profil
Reaguji na suvela:
Nerozumím. Pokud ve zpracování události onchange vyvoláš odeslání (třeba pomocí this.form.submit()) nebo přesměrování (změnu location.href), opustí se stávající stránka. Pokud ne, tak ne.
suvel
Profil
Ale vtip je právě v tom, že nechci opustit stránku. Mohl bych celý SELECT uzavřít do formuláře, ale pak bych nutil obsluhu mačkat potvrzující tlačítko INPUT, třeba
<FORM METHOD=POST>
<SELECT NAME="promenna">
<OPTION...>
.
.
.
<OPTION...>
<INPUT TYPE=SUBMIT>
</FORM>
a pokračování skriptu...
.
.
.
Po stisku tlačítka se dá ve stávajícím skriptu na stávající stránce vesele pokračovat.

Ale já si chci odpustit to potvrzovací tlačítko! Já chci, aby skript normálně pokračoval na téže stránce ihned po volbě z té roletky!!
Prošel už jsem snad celý web, umím vyvolat kdejakou složitou událost, ale na to normální, obyčejné pokračování jsem nikde nenarazil...
Mastodont
Profil
suvel
Já chci, aby skript normálně pokračoval na téže stránce ihned po volbě z té roletky
Jaký skript? Když něco vybíráš v seznamu, tak snad žádný skript neběží ... a jestli chceš jen něco spustit po výběru, tak to nadefinuješ v onchange.
suvel
Profil
Asi to vysvětluju blbě...

Pro představu mám následující php script:
<?
.
.
.
?>
<FORM METHOD=POST> <!-- ACTION není, proto zůstanu na téže stránce -->
<SELECT NAME="promenna">
<OPTION value>vyber:
<OPTION VALUE="1">Prvni
<OPTION VALUE="2">Druhy
<OPTION VALUE="3">Treti
<INPUT TYPE=SUBMIT>
</FORM>
<?
// a tady dál pracuju s proměnnou $promenna,
// ale pořád na téhle stejné stránce!
// Třeba pod tu roletku doplním v závislosti na výběru nějaký text, nebo cokoli jiného.
?>