Autor Zpráva
Klarina
Profil *
Chtěla bych vytvořit svůj první web, tak studuji a studuji a zkouším a zkouším. Přiznávám, že stále nemám dočteno, tak mě prosím za můj dotaz nekamenujte.

Právě mě jsem zkoušela pozadí. Umím změnit barvu celé stránky, jednotlivých oddílů, případně tam dát obrázek. Ale to vše mi příjde takové nemoderní. Líbí se mi weby, kde je pozadí stránky jakoby stínované (ta barva přechází ve světlejší). Netuším, jak se něco takového dělá, nebo jestli se to tam vkládá jako obrázek, či jsou na to někde šablony nebo na to musím umět další programovací jazyk. Nebo dokonce to udělat v nějakém grafickém programu.

Teprve se učím. Píšu to do PSpadu, protože když jsem si stáhla dreamviewer, tak jsem v tom neuměla pracovat (a to nejsem žádný béčko přes počítače). Prosím poradtě mi, jak se postupuje když chci nějaké takové pozadí. Díky za každou odpověd.
blizz_boz
Profil
nerozumiem moc cesky co znamena slovo "stinovane" ale asi myslis farebny prechod? no tak to urobis pomocou obrazka, obrazok si vytvoris napr. vo Photoshope pomocou Gradient Tool
keeehi
Profil
třeba pomocí CSS vložit obrázek na pozdí na kterém bude ten barevný přechod.
př.
v nějakém programu (nejspíše Photoshop) si vytvoříš barevný přechod. Pak to uložíš třeba jako prechod.jpg s rozměry 1px x 200px.
Pak se to na pozadí vloží takto:
body {
  background: #008844 url(prechod.jpg) repeat-x top center;
}
Klarina
Profil *
Ok, tak já si zkusím v nějakém programu udělat obrázek (ten přechod) a pak ho vložím jako pozadí.
Když mluvím o stínovaném pozadí, tak myslím něco jako toto. http://www.2zskladno.cz/ nebo toto http://www.adaptic.cz/

Když ho tedy vložím jako obrázek, nebude to mít moc velkou velikost?
Slyšela jsem, že jde udělat např. jeden ouzký pruh vlevo - vystínovaný - a ten pak nechat opakovat směrem doprava. To teda zatím nevím jak bych udělala, ale zajímalo by mě, jestli to není lepš. Třeba s ohledem na velikost.
hans
Profil *
Přesně to ale právě keehi napsal: