Autor Zpráva
panterek
Profil
Zdravím, jak to tak bývá, jsem úplný začátečník, grafiku jsem si v html jakž takž udělal (aspoň na test) a nemůžu se dál hnout..Mám rozdělenou stránku pomocí css na nějaké sekce..vycházel jsem podle tohoto návodu, konkrétně: http://www.jakpsatweb.cz/priklady/css-sloupce.html. A potřeboval bych poradit, když kliknu na nějaký odkaz třeba v tom levém sloupci, aby se mi akce provedla na té samé stránce v prostoru #obsah. Když mám pod odkazem název "fotka" a kliknu na ni, fotka se mi zobrazí, ale v jiném okně..chtěl bych, aby veškerá grafika byla zachována a uprostřed (v prostoru "obsah") se mi tato fotka zobrazila...asi stupidní dotaz, ale už nad tím bádám den :( díky
rohl
Profil
Rámy.
panterek
Profil
Ach tak, to mi přišlo celkem "složité", jako že by se stránky docela nakupily, myslím co do velikosti...když budu mít 10 záložek, v každé z nich něco jiného a obsah pod těmato záložkama budu chtít zobrazit tak, jak jsem popsal, tak to znamená vytvořit 10 totožných stránek s různýma obměnama, chápu to správně?

/EDIT:

O rámech jsem četl, že je to zastaralé či co.. Tady na stránkách, jak jsou záložky "NÁVODY,HTML, CSS....", tak logo a ten vrch zůstane vždy stejný, mění se jen ta část pod horním modrým rámečkem..To je také vytvořené z rámů?
rohl
Profil
Jakpsatweb - není postavený na rámech. Jinak rámy sou zastaralé , ale píšeš že si začátečník tak to bude asi nejlepší volba, Jinak by to šlo asi udělat ještě přes PHP.
panterek
Profil
No, na PHP je na mě opravdu brzy..Já jen, když se to učím, ať už to umím ve standardech, které se používají. Pokud mi rámy pomohou k pochopení nějakého toho nového stylu, kterým dosáhnu stejného výsledku, pak se do toho milerád pustím...pokud je to ale úplně jiná metoda, pak to možná postrádá smysl....nebo ee? Každopádně díky, prostuduju to..
Budulinek
Profil
Rámy rozhodně nebrat. Za to bych snad sekal ruce...