Autor Zpráva
matyey
Profil
Mám problém s rozevíracím menu při optimalizaci pro vyhledávače...

Nejprve musím objasnit, že jsem praktický začátečník (ale snaživý:). Začal jsem vytvářet webovou prezentaci své firmy. Nejprve jsem použil wysiwyg editor a teprve potom jsem začal upravovat kód ručně. Hlavně kvůli SEO, ale také kvůli přehlednosti, lepší použitelnosti (což je vlastně také součást SEO) a abych se taky přiučil něčemu novému.

Mimo jiné jsem se dočetl, že je dobré dostat se na co nejnižší velikost stránky (rozhodně pod 101kB-více prý googlebot nečte, ideálně kolem 30kB). I kvůli tomu jsem začal přesouvat všechny styly a javascripty do externích souborů. Celkem úspěšně. (A to i díky tomuto webu. Děkuji.) Mimochodem : je třeba(lepší/nezbytné) každý style a každý javascrit dávat do samostatného souboru (četl jsem o behavior, ale nějak mi to nefunguje na všechny případy) ?

Hlavní problém mám s rozbalovacím menu, které má v celku dlouhý kód (desítky a desítky řádků-oddíly,tabulky atd.), ale je pro mou prezentaci docela důležité. Zkoušel jsem ho tedy přesunout do externího souboru javascriptem i pomocí include a php, ale bohužel... hledám dlouho a všude a už mi z toho hrabe.

1) Jaká varianta (je-li nějaká) ulehčí kódu a sníží velikost stránky (v kB) ? (include tedy asi slepuje už server, čili po stránce velikosti to nic neřeší, že ? )

2) V případě, že je ono požadované řešení snížení velikosti stránky javasript v externím souboru (?), musí se kód ukládat do document.write("kód"); jak jsem se dočetl. Ale musí být takto upraven každý zalomený řádek ? Mám jich tam opravdu hodně, bylo by to na hodiny a hodiny a bez jistoty zdárného výsledku... chápete ne? Zkoušel jsem překotně-komplikovaně odstranit veškeré zalomení-enter_znak a vložit do jednoho řádku a jednoho document.write("kód"); ,ale bohužel nic. - menu se prostě stále nezobrazí.

3) Existuje snad jiná cesta, kterou jsem přehlédl (a není v jakpsatweb.cz/include.html) ?
fajzen
Profil