Autor Zpráva
RomanN
Profil *
Dobrý večer, jsem začátečník a dnes jsem se poprvé snažil publikovat webové stránky na webový server Webzdarna. Bohužel došlo k tomu, že při publukaci webu stala chyba a teď nevím co a jak dál. Zkoušel jsem to hledat přes Google, ale moc tomu nerozumím a tak jsem se obrátil na Vás. při publikaci webu se objevilo chybové hlášení

Nepovolený přístup!

Přístup nebyl povolen. Zřejmě kvůli chybějícímu soubor index.html, index.htm, index.php v _kořenovém_ adresáři atp.
Pozor: system je citlivý na velikost písmen !! (tzn., že Index.htm není totéž, co index.htm)
Stejně tak nefunguje, pokud je index.html umístěn v nějakém podadresáři.

Můžete někdo poradit jak chybu odstranit. Děkuji.
Radek9
Profil
Vytvoř si tam soubor "index.html" ;-)
RomanN
Profil *
Soubor "index.html" mám vytvořený.
Philber
Profil
a más tam opravdu "index.html" nemas tam treba "index.html.txt"?
Mistr
Profil
RomanN:
a más tam opravdu "index.html" nemas tam treba "index.html.txt"?
Víš jak to poznat?
galaxian
Profil *
jsně to je hezký ale ten soubor musí asi taky něco konkrétního obsahovat, resp. vytvořil jsem soubor index.html ale nic se nezměnilo...
Dranel
Profil
galaxian:
vytvořil jsem soubor index.html ale nic se nezměnilo...
http://www.jakpsatweb.cz/navigace/zakladni-kurz.html
scoopy
Profil *
Mám stejný problém, index.html mám, nahrál sem si do něj text hlavní strany kterou sem měl předtím ve složce.
Nevím, jestly tam musí být něco konkretního nebo co? Vůbec nevím co dělat, poraďte prosím!
Děkuji.
scoopy
Profil *
Jo dělám to na stejným freehosting webu - webzdarma, přes "admins" page, vytvořil sem si tam složku SCOOPPYHO WEB a do ní nahral všechny soubory, i index.html
margin
Profil *
scoopy:
SCOOPPYHO WEB a do ní nahral všechny soubory, i index.html
Tak potom adresa tvého webu vypadá nějak takto: scoopy.webzdarma.cz/SCOOPPYHO WEB/
Adresu tvého webu jsem se pokusil uhádnout, ale nepovedlo se mi to, ale snad z toho pochopíš princip.
scoopy
Profil *