Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
anonim123 Profil * |
#1 · Zasláno: 10. 5. 2014, 18:11:05
Ahoj mám vlastní vyhledavač v html a chci ho dat do telefonu ve formatu APK. Je to možně?
|
||
xROAL Profil |
#2 · Zasláno: 10. 5. 2014, 19:30:48
Intel XDK by ti mohlo pomôcť.
Umožňuje písať mobilné aplikácie (Anrdoid, iOS) za pomoci HTML5 a JavaScriptu. Avšak je možné, že niektoré veci budeš musieť upraviť či prepísať úplne. Skús a uvidíš, čo to dá. Má aj široké možnosti testovania. |
||
Radek9 Profil |
#3 · Zasláno: 10. 5. 2014, 20:24:41
|
||
Medvídek Profil |
#4 · Zasláno: 10. 5. 2014, 20:42:18
Radek9:
„Na podobném principu funguje PhoneGap (potažmo Cordova, na které je postaven).“ Ale moc to nedoporučuji. Založili jsme na tom firemní aplikaci a jsem rád, že přecházíme na plně nativní. Cordova je vlastně jen nativní spouštěč webového prohlížeče a u složitějších aplikací je to neskutečně pomalé. |
||
joe Profil |
#5 · Zasláno: 10. 5. 2014, 20:49:48
Medvídek:
„u složitějších aplikací je to neskutečně pomalé“ Dokázal bys specifikovat, co přesně je pomalé? Nativní aplikace samozřejmě bude pracovat rychleji, ale je třeba ji vyvíjet pro tři platformy. |
||
Medvídek Profil |
joe:
Jakýkoliv náročnější js věci. Přechody mezi stránkami pomocí swipu apod. Prostě je to znát, že je to webová aplikace a ne nativní. A některé věci třeba udělat nešly vůbec, třeba vypnutí aplikací pomocí 2x stikuntí šipky zpět apod. V jedné verzi měl PhoneGap problémy v Androidu s LocalStorage. Ze začátku se to jevilo jako levná univerzální varianta, ale u větších projektů je to cesta do pekel. Časově je to stejně náročné, jako napsání normální nativní aplikace a ve výsledku to bude i levnější. Neřikám, na jednoduché aplikace, jako třeba nějaký výpočet ceny dle konfigurace v js je to dostatečný, ale na jakýkoliv větší projekty časem narazíš na strašně moc problémů. „Nativní aplikace samozřejmě bude pracovat rychleji, ale je třeba ji vyvíjet pro tři platformy.“ To musíš i tady. Mezi Androidem Cordovou a iOS Cordovou je dost rozdílů. (My jsme tedy zasahovali i do nativních částí, kdy při focusu inputu jsme chtěli spustit definovanou telefonní klávesnici apod.) A nakonec narazíš na rozdíly mezi prohlížeči (iOS a Android) a jednotlivými verzemi Androida. Uznávám, že velkou vinu na tom má i jQuery Mobile, ten je sám o sobě pomalej jak prase :) |
||
Radek9 Profil |
#7 · Zasláno: 10. 5. 2014, 23:23:30
Medvídek:
Pár aplikací jsem na tom psal a osobně jsem ještě na problém s plynulostí nenarazil. Asi bych vážně spíš hledal problém v tom jQuery Mobile. Ale je taky fakt, že ta kombinace prohlížeče napojeného na API a např. slabšího zařízení může udělat svoje. Můžu se zeptat, co všechno přesně v té aplikaci bylo? |
||
Medvídek Profil |
#8 · Zasláno: 11. 5. 2014, 08:20:09
Radek9:
Jedná se o aplikaci, kde naši uživatelé vidí všechny svá zařízení (častá aktualizace stavu zařízení), poté výpisy historie, kreslení grafů spotřeb, teplot apod. Navíc veškeré prvky musely designově vycházet z nativních prvků iPhonu (takový ty buttony jako šoupátka apod) a mezi jednotlivými stránkami se prochází pomocí swipu (ten je asi nejnáročnější a dost trhanej). Vlastně většina přechodů po stránce se dělala swipem a tam to bylo špatný, hlavně u slabších androidů. Nyní už máme k dispozici téměř dokončenou plně nativní verzi a prostě se to nedá srovnat. I na slabších strojích je to krásně plynulé. |
||
Časová prodleva: 10 let
|
0