Autor Zpráva
Manitů
Profil *
Vytvořil jsem stránku, která je xhtml dokumentem. Všechno ukončeno jak má být atd. Otázky:

Se stránkou se v podstatě pracuje jako s html, takže jsem nemusel dělat změny. Jak ji mám poslat, aby s ní bylo zacházeno jako s xhtml? (application/xhtml+xml) Protože to msie neumí, tak to stejně budu posílat jako text/html. Kam se tohle vůbec píše?

Mimochodem stránku mám uloženou s koncovkou .php Mám v tom nějakej guláš. Může se pracovat se stránkou xhtml i s koncovkou .php? Nebo tam musí být vždy koncovka .xhtml :-( . Prosím poraďte popletenému Manitůovi. Díky moc předem.
Manitů
Profil *
Se stránkou se v podstatě pracuje jako s html, takže jsem nemusel dělat změny - To jsem napsal pěknou blbost. Myslel jsem tím to, že stránku mám xhtml, ale nakládá se s ní jako html.
Timy
Profil
Manitů
Můžeš poslat application jen těm prohlížečům, které to zvládají http://radekhulan.cz/item/uzitecne-funkce-pro-php-dil-1/category/apach e-php Koncovka není důležitá, prostě přes header pošleš požadovaný mime (viz hulán).

Ale obecně nevidím důvod k tomu to provádět. Buď poslat application všem nebo nikomu.
Bubák
Profil
Koncovka na webu může být libovolná. Na nastavení serveru záleží, jaký pošle prohlížeči mime type.
Timy
Profil
A mimochodem k tématu také... http://www.webylon.info/K.32
Manitů
Profil *
Díky kluci, jen já vůbec netušil, že se mime type posílá phpéčkem. Já jsem myslel xml. Takhle to děláte všicí? Že to php odešlete hlavičku se správným mime typem? To se mi teda na xhtml nelíbí, to je naprosto nelogický a složitý. Jinak opravdu pokud chci aby se s mou stránkou pracovalo jako s xhtml, tak to jinak nejde? Děláte to tak i vy? Díky
Dero
Profil
Díky kluci, jen já vůbec netušil, že se mime type posílá phpéčkem.

Výchozí MIME typ, který posílá server, lze pomocí PHP (či jiného server-side jazyka) změnit.

Takhle to děláte všicí?