Autor Zpráva
Ladislav Šinka
Profil
Dobrý den,

já bych se chtěl zeptat, jaký program pro začátek vytváření. Jsem v tom úplný nováček. Nikdy jsem žádné stránky nevytvářel a tak jestli má někdo nějaké zkušenosti, tak prosím napište :)

Děkuji
johnl
Profil
Vytváření čeho?

Grafika? PhotoShop, nebo zdarma GIMP.
Kodování (programování)? Třeba PSpad.
Ladislav Šinka
Profil
No, nějakých stránek.
Bubák
Profil
Editory HTML stránek

jestli má někdo nějaké zkušenosti, tak prosím napište
Zkušenosti má každý jiné, vyzkoušej si sám, co ti bude vyhovovat.
Ladislav Šinka
Profil
Já už jsem tam koukal. Já jsem si stáhnul NVU, ale tam ho nedoporučuje a nějak mi to nejde. Tak jestli máte někdo nějaký editor, v kterém jste začínali třeba vy.Já si to chtěl zkusit ve FrontPage, ale jak jsem zjistil, tak se musí zaplatit :(
Fisir
Profil
[#5] Ladislav Šinka:
Já jsem začínal v poznámkovém bloku. Potom jsem přešel na PSPad který umí zvýrazňovat syntaxi. Nyní používám Adobe Dreaweaver (nevím jestli jsou ty „w” správně, píšu to z mobilu) který je ovšem placený.
Ladislav Šinka
Profil
Tak já zkusím ten PSPad :) A co je to syntax? Prosím
Děkuji.
Taurus
Profil
PSPad šikovně barevně odlišuje tagy, atributy a různé další prvky od běžného textu (obsahu, který se zobrazí na webu). Správný název měl být Dreamweaver; netuším, jaký má vliv mobil na psaní dvojtého vé v názvu. :-)
Nigtmare
Profil
já používám toto Editor je Free a hlvně se v něm dobře pracuje
Joker
Profil
Nigtmare:
To vypadá dost archaicky, navíc na screenshotu se seznamem kódování nevidím UTF-8, jestli tam není, je takový editor dnes nepoužitelný.
Nigtmare
Profil
naopak je použitelný stačí výchozí texták otevřít a uložit jako UTF-8
Majkelju
Profil
Já ze začátku používal taky PSPad, pak jsem ale přešel na Notepad++, ten je myslím do začátku stejně dobrý, navíc má například snadný přístup na FTP a při uložení souboru ho automaticky uploadne na server.
nemeja
Profil