Autor Zpráva
Brdič
Profil *
Ahoj všem, jsem opravdový začátečník v tvorbě internetových stránek a začínám se učit základy. Chtěl jsem se zeptat jak udělat aktivní tlačítko (nemyslím odkaz - ten umím).
Myslím takové jako je např. na této stránce dole "poslat téma" nebo "vybrat fórum".
Stačí když mi napíšete kde to najdu - nemusíte to vysvětlovat.
Díky
Spikee
Profil
Asi myslíš tlačítko formulára.
Návod nájdeš tu www.jakpsatweb.cz/formulare.html
Brdič
Profil *
Díky je to přesně ono. Ještě mi prosím poraď jestli to jde udělat také ve Front Page nebo tímto způsobem?
Spikee
Profil
Dá sa to urobiť aj vo Front Page, ale neviem presne kde, pretože ho nemám nainštalovaný.
Brdič
Profil *
No ikdyž teď na to koukám a nevím zda to je úplně to co jsem chtěl. Jde mi o to aby jsem mohl mít např. na jedné části stránky (větší) text a na druhé části (menší vlevo či v pravo) odkazy, ale ne klasické podtržené, ale nějaká tlačítka např. FOTKY, KONTAKT, ROZVRH atd.
Díky
Spikee
Profil
Buď si to tlačítko môžeš nakresliť, alebo sa pozri sem www.jakpsatweb.cz/priklady/jakotlacitko.html
Brdič
Profil *
Díky moc.Ještě tolik neznám jazyk HTML a tak bych spíš potřeboval nějaký prográmek kde bych jen vybral tlačítko - jak má vypadat a uložil ho.
Kde jste se to vůbec naučili vy všichni. Když se kouknu co všechno bych musel napsat aby mi to fungovalo a neměl na to žádný program, který to převede za mě asi bych se do toho nikdy nepustil.
Spikee
Profil
Ja som sa skoro všetko o HTML a CSS naučil práve z Jak psát web.
Kedysi som mal program, ktorému som zadal ako má vyzerať tlačítko a on ho vytvoril, ale neviem ako sa volal :-(
Ale možno niekto poradí. Sú tu taký ľudia, ktorý majú na hocijakú vec odkaz :-)
Brdič
Profil *