Autor Zpráva
Eva_M
Profil
Prosím poraďte, nedaří se mi vytvořit funkční dwt šablonu a následně stránky s ní. Worker tady píše http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vthread&forum=12&topic=2 2863 - cituji:
Ja postupujem tak, že si index.htm uložím ako index.dwt. Klasika: hlavička, menu a obsah. Obsah si v dwt označím ako spravovateľnú oblasť. Potom mám napr. kontakt.htm ktorý si otvorím vo FP a pripoiím k dwt.

Prosím, JAK děláte tu hlavičku, menu a obsah? Pomocí tabulek? Mně to pořád nejde :-(
Zatím jsem dělala toto: Vytvořila jsem si tabulku 2x2. Horní dvě buňky jsem spojila pro hlavičku a nadefinovala jsem pro ně výšku v pixelech. Pro celou tabulku jsem zadala šířku i výšku 100% . Pro levou (dolní) buňku jsem nastavila šířku 200 pixelů - tím vznikl prostor pro menu. A teď bych měla nějak nastavit, že obsah bude spravovatelná oblast, zatímco menu a hlavička by měly být vidět pořád. Ale dál nevím. Můžete mi prosím někdo napsat návod "pro blbce"? Jsem začátečník a podobné věci zatím umím jen pomocí rámců.

Děkuji předem za pomoc.
Worker
Profil *
Vytvorenie základného layuotu stránky je na každom tvorcovi. Ja nepoužívam tabuľky, ale pozicujem jednotlivé časti stránky pomocou div-ov a css.
Ale ak máš urobenú stránku pomocou tabuliek, tak je to napr. súbor index.htm, ktorý vo FP uložíš ako index.dwt.
---------------------------
Z FP online nápovedy:

Přidání upravitelné oblasti:
Otevřete soubor šablony DWT (soubor s příponou DWT).
Pokud je zobrazena celá stránka, klepněte v dolní části okna dokumentu na tlačítko Návrh.
Pravým tlačítkem klepněte na vybranou oblast, do které chcete přidat upravitelnou oblast, a pak klepněte na příkaz Spravovat upravitelné oblasti.
Do pole Název oblasti zadejte název upravitelné oblasti, například Záhlaví, Text nebo Zápatí.
Klepněte na tlačítko Přidat.
Pak klepněte na tlačítko Zavřít.
----------------------------------------
Aby nevznikla mýlka. Dwt šablona nie tvorba kompletnej stránky, iba určenie spravovateľných oblastí.