Autor Zpráva
Yuhů
Profil
Používáte prosím někdo na provoz emailové podpory nějaký tiketovací software?

Pokud ne, máte někdo s nějakým takovým software alespoň nějakou zkušenost? Nemusí to být nutně free verze, jsem ochoten do dobrého systému dobře investovat.

Pro vysvětlení: Taky se tomu říká ticketing software, ticket system a podobně. Jde o software typicky pro helpdesk. Software přijímá poštu, automaticky ji řadí do konverzací, podle svého nastavení případně automaticky odpovídá, umožňuje odpovídat více interním uživatelům, dovoluje tickety označovat, zavírat, nechat připomínat, zakládat známé zákazníky, spravovat automatické odpovědi a podobně.

Nedávejte mi sem prosím odkazy z Google, hledat umím také. Zajímají mě zkušenosti. Dokonce, pokud je mezi vámi nějaký dobrý konzultant, přijmu i placenou konzultaci.
thingwath
Profil
Zajímal jsem se o software jako Bugzilla a podobné, ale to asi není přesně to oč v tomhle případě jde, že?
Yuhů
Profil
ne, software typu Bugzilla slouží na reportování a sledování bugů. Lepší než Bugzilla je v tom třeba Mantis.

Já ale sháním něco, co umí mimo jiné přijímat maily.
Jakub Suchy
Profil
Muzete pouzit treba Open Source OTRS, nebo mne zkuste kontaktovat, nase spolecnost ma napsany vlastni (jakub.suchy@logios.cz)
Jakub Suchy
Profil
dalsi pry docela dobry (ale nezkousel jsem) je RT - http://www.root.cz/clanky/request-tracker-system-pro-sledovani-pozadav ku/
Rybák
Profil *
Dobrý den,
potřeboval bych radu,jestli by to bylo možné.Ve firmě běžíme na OTRS a chodí nám do něj SPAM jeden za druhým a nemůžeme se toho zbavit.Je nějaký trik jak to vyfiltrovat do nějaké fronty nebo vymazat,aby jsme se toho zbavili?

Děkuji za možnou radu,Rybák
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0