Autor Zpráva
Paja
Profil
Zdravím všechny,
zajímalo by mě, když tu všichni tak chcou tvořit web lidem,
co je k tomu za potřebí... Docela jste mě vnukli "dobrý" nápad.
Vzhledem k tomu, že studuju, nemůžu moc investovat.
Vím, že je potřeba živnostenský list, legální software i systém??
Mě zajímá, jestli třeba můžu třeba na winXP Home dělat živnost,
nebo musím mít leg. Prof. a nebo radši opravdu přejít na linux?
A takový PSpad je free? I pro komerční účely?

Díky za rady
Railbot
Profil
Paja
Můžeš si dělat třeba na legálním MS-DOSu, když z toho budeš mít radost. Zkrátka v čem budeš dělat, to je tvoje věc a je to úplně jedno. PSPad je freeware, tudíž zdarma pro jakékoli účely.
Paja
Profil
A třeba fonty použité na stránkách? Ty co sou obsaženy ve
standarních fontech windows, to jsou free fonty?
A dále mě zajímá jestli třeba fotka upravená v nějakém
lepším softwaru lze identifikovat.. např. jestli jde rozeznat
Gimpovská a Photoshopská fotka.. To jen tak na okraj, protože
spousta lidí se tu chvástá, že používá photoshop, ale není to
moc velká sranda..
Jo a moc díky Railbot
k
Profil *
Paja
Railbot
Jen doplnim ze u zivnostniku je mnohem vetsi sance ze na vas prijdou ze pouzivate nelegalni programy.
Je take mozne pracovat formou autorskych poplatku, kdy nepotrebujete zivnostensky list.
Ale ve vysledku je lepsi ten zivnostnak mit.
Railbot
Profil
Paja
Ne, to nejsou free fonty, jsou součástí Windows.
Ohledně té fotky - pokud vím, tak ne. Je ale možné, že nějaký expert s vybavením tomu určeným dokáže ze souboru vytáhnout nějaké informace, které by řekly, v čem byl soubor editován. Ale to jen teoretizuju.
k
Profil *
Spise tu jde o to ze pokud provozujete zivnost, jejiz naplni je "tvorba aplikaci"(nevim presny nazev) tak se predpoklada ze na to nejaky software pouzivate.
Pokud si na firmu koupite PC ale bez OS a budete vykazovat zisk, tak to na financnim urade urcite vzbudi castecne podezreni.