Autor Zpráva
Leopold
Profil *
Ahoj přes rok jsem byl na prvních pozicích na nejvyhledávanějši slova v mém odvětví moto návštěvnost az 800VIP za den...to bylo max.v dubnu se prodělali zmeny na webu přidal formulář pro vkládání motocyklů a foru a seznam provedl změny v algoritmu od té doby to jde od desíti k pěti.promazal jsem i zpětné odkazy a nechal asi 15 nejlepších ale nic nějak nepomáhá.Kdyby něhoho neco napadlo a vědel v čem je problém tak budu rad a samozřejmě odměnim.Jinak tady jsou výsledny ze seo-servisu.
Dik za všechny užitečné rady ...ty neužitecné si prosím nechte pro někoho jiného....
Neřikám ze jsem nějaky odborník ale tak myslim ze trochu o SEO vim,tak by mě zajímalo co dělám špatně...
Může být třeba chyba že mam motoinzerci i na www.levnemoto.com/motoinzerce.php ?
http://seo-servis.cz/power-sila-stranky/2254309
Tomáš Meisner
Profil
Leopold:
1. zapomeňte na Seo-Servis... Sám vidíte, že Vám to žádnou "chybu" nenašlo a přesto Vaše cíle web nesplňuje...
2. Vám jde samozřejmě primárně o získání návštěvnosti, ale bohužel už se nestaráte o to, co lidi dělají u Vás na webu... Četl jste někdy něco o použitelnosti?
3. Jak jste promazal zpětné odkazy? Myslíte snad odkazy, kam odkazujete vy ne? To rozhodně nemělo vůbec žádný vliv...
4. K čemu je Vašim návštěvníkům stránek odkaz v patičce na "lyže" nebo "internetové klenotnictví"? Ty "auto" odkazy jsou dejme tomu tématicky trošku příbuzné...
5. Fórum Vám co se týče SEO nic nepřinese - přinese Vám po dlouhé a namáhavé práci vracející se klientelu (což je naprosto v pořádku, ale se SEO to nemá nic společného)
6. Jaká klíčová slova Vás zajímají? Konkrétně? A k nim které Vaše stránky na ně mají optimalizovat? Moc Vašich stránek, které něco optimalizují nevidím (jinak snaha samozřejmě je na řadě podstránek)
Leopold
Profil *