Autor Zpráva
msigmund
Profil
Dobrý den,
úvodem vysvětlím o co jde.
Provádím opravu (servis) strojů, rozhodl jsem se udělat si stránky. Tvorbě stránek se věnuji už delší dobu tak to není pro mně problém.
Před realizací jsem si přečetl články na lupě o SEO a pustil se do výběru klíčových slov a zjistil jsem, že opravy nebo servis strojů skoro nikdo nehledá, ale konkrétní stroje jako je pila nebo fréza atd. už jo a ptal jsem se i zákazníků, kteří také hledají třeba jen typ "TOS FWD80".
Prosím, dělám to správně, když chci úvodní stránku optimalizovat na servis strojů, opravy strojů atd. a na pod stránkách se věnovat konkrétním typům strojů (bude jich stovky). Vím, že SEO není jen o textu, ale jde mi zatím jen o stránky.
Nebo je lepší varianta než jsem napsal. Já vím, že se za to platí velké peníze, ale stačilo by mně nakopnout. Nehledám reklamu, práce mám nad hlavu, firmy si mně předávají jeden druhému s dobrou referencí, ale přece jen chci prezentaci na internetu a nechci to odbít.

Trochu jsem se rozepsal, už končím .

Jo a děkuji všem za pomoc i jakoukoli reakci.
Marek Prokop
Profil
dělám to správně, když chci úvodní stránku optimalizovat na servis strojů, opravy strojů atd. a na pod stránkách se věnovat konkrétním typům strojů (bude jich stovky)

Naprosto správně.
msigmund
Profil
Děkuji.
Naposledy už nebudu překážet ostatním.
Prosím o poslední radu, až vytvořím stránky a budu se věnovat odkazům. Odkazy budou směřovat na hlavní stránku, a musí obsahovat relevantní text se stránkou na kterou odkazují (klíčové slova které nikdo nehledá). Jak to bude s pod stránkami, které mají klíčové slova která jsou hledané, nebudou mít nižší hodnocení u vyhledávačů, protože na ně není odkaz, jenom interní linky webu.
Na pod stránkách si vyhraji, o strojích toho za 12 let mám hodně co říct i poradit. Budu se snažit o kvalitní a užitečný text.

Děkuji všem, že mi pomáháte.
Marek Prokop
Profil
[#3] Zapomeňte, že jdou stránky dělit na hlavní a nějaké jiné. Máte prostě web a na něm stránky A, B, C, ... Z. Rozhodněte se, které jsou pro Vás jako vstupní stránky obchodně nejpřínosnější, třeba to budou B, K, P a deset dalších, a těm věnujte 80 % úsilí včetně link buildingu.

Tzv. hlavní stránka (home page, úvodní stránka) je na plno webech z hlediska SEO a někdy i jako vstupní stránka obecně prakticky bezcenná. V takovém případě pro ni samozřejmě nemá smysl shánět zpětné odkazy.

Prioritní stránky volte jednak podle hledanosti dotazů z vyhledavačů, které by na ně měly vést, jednak podle předpokládané obchodní hodnoty těchto dotazů (pravděpodobnost objednávky, zisk z průměrné objednávky) a jednak i podle obchodní účinnosti samotných stránek. Asi by nemělo smysl přivádět návštěvníky na stránku, ze které jich většina uteče pryč.
msigmund
Profil
Děkuji, výstižné a poučné pane Prokop.
To pane vám 100% náleží a v každém případě si to oslovení zasloužíte.
Poradil jste mi, radíte i ostatním. Já si toho cením.

S pozdravem Milan Sigmund.
Petr ZZZ
Profil
Hezké odpoledne Milane,

předesílám, že opravdu nechci rejpat, jen poradit: Pokud bude na dobrých stránkách o opravách strojů kromě smysluplného věcného obsahu vyřešen také pravopis, budou působit ještě o třídu lépe. Chtělo by to ale někoho výslovně požádat, aby pročetl veškerý text; myslím, že nestačí napsat na stránku "kdybyste našli chybu, napište mi". Počítal bych s tím, že ani kvůli překlepu ani kvůli hrubce nebude nikdo psát, i když spousta lidí si chyby třeba všimne. Myslím si taky, že to nemusí být drahé, třeba by stačilo požádat bývalého spolužáka, o kterém víš, že byl dobrý v češtině. (Visí to na zdi, bije to a když to spadne, tak je po hodinách. Co to je? – Hodiny, které hodinář odbyl, takže nic nevydrží. Opraví se a budou zase bít, jen to hodinář nesmí odbýt. ;-)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: