Autor Zpráva
hrus4
Profil *
ZDravím, jsem seo začátečník, přiznávám sem předem. Udělal jsem si stránku ingkonto.eu, původě jsem se snažil lidi stahávat na key word "ing konto" nakonec mi ale asi nedopatřeníma pro mě dobře začlo chodit nejvíce lidí na key word "ing konto spořící účet",kde jsem byl na prvním místě, ale tedka se z niceho nic stranky propadly, na key word "ing konto" je podstranka na treti strana ne titulka, a na key word "ing konto sporici ucet" je titulka na asi 7 mym miste u seznamu. Co jsem tak strasne zvoral? Vím, že tam asi bude dosti chyb a že být na prvním místě na key word ing konto je asi mírná utopie pro začátečníka.
Marek Prokop
Opravte mne, jestli se mýlím, ale IMHO to je typická thin-affiliate stránka s minimální přidanou hodnotou. Něco takového si ani vyhledavače, ani uživatelé nepřejí mít ve výsledcích hledání a třeba Google by Vám na to ani nedovolil placenou reklamu. Krátkodobě s něčím takovým uspět samozřejmě můžete, ale vždy to bude jen díky chybám vyhledavače, které nebude mít věčně.

Jestli se jako začátečník chcete na něčem učit, najděte si téma, po kterém existuje informační poptávka a zároveň malá nabídka, protože i správná volba tématu a strategie patří do SEO. Na tomhle webu se nenaučíte nic, resp. spíš získáte zlozvyky, které vás pak v reálné praxi budou stát fůru peněz.
hrus4
Profil *
2 Prokop mate samozrejme pravdu, je to affil, ale na druhou stranu kdyz se podivate na vysledky vyhledavani tak krom jedny stranky na dany key word nic jineho nenajdete, a samo ING vas nuti takovyto web udelat aby Vam schvalila kampan. (pro zajimavost, musel jsem si zmenit slova z ing na ING) , nezastiram ze tento web je urcen jako sekundarni pro zisk, primarne je na me uceni. uz vydelal na svuj provoz, tim spis bych od nej nerad upoustel. muzete se mnou nesouhlasit mam i jine weby. ale tam nemuzu si tak "hrat" mysleno menit texty atd jako tady

Moderátor Chamurappi: Tvůj projev je špatně srozumitelný, piš prosím s diakritikou a interpunkcí.