Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Adam Sieratowski Profil |
#1 · Zasláno: 7. 2. 2010, 11:08:26
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda mi může uškodit registrace v katalozích pokud si nedávám na stránky zpětné odkazy?? Např: moje stránky www.tisk-vizitky.cz . Velmi usilovně pracuji na registracích v katalozích a našel jsem na internetu seznam katalogů, kde některé katalogy mají PR -1 . Vztahuje se i na tento případ pravidlo, že pokud nemám na stránkách zpětný link nemůže mi registrace v katalogu uškodit?? Přijde mi to i docela logické a to z důvodu,že kdyby tomu tak bylo bylo by velmi jednoduché poškodit konkurenci případným zaregistrováním do katalogů. Děkuji za odpověď.
|
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 7. 2. 2010, 11:30:57
Můžete si uškodit nepřímo, neboť věnujete-li "velmi usilovnou práci" něčemu, co nemá smysl, nejspíš se Vám nebude dostávat času na něco užitečného.
|
||
Adam Sieratowski Profil |
#3 · Zasláno: 7. 2. 2010, 11:57:47
Děkuji za odpověď. Pod pojmem "něco užitečného" máte namysli např: Více textu na stránkách ?? Záměrně se snažím udělat web jasný a přehledný, aby tam nebyla tuna textů která dělá stránku nepřehlednou a stejně ho v dnešní uspěchané době nikdo nečte. Ale dle výsledků, kterých zatím dosáhl ve fulltextových vyhledávačích na klíčová slova vizitky a tisk vizitek bych mohl usuzovat ,že mi registrace v katalozích pomohla velmi. Ovšem pokud to nemá takovou váhu, kterou jsem zpětným odkazům přikládal asi vyhledávačům stačí i to málo textu, který na stránkách mám.
|
||
Marek Prokop Profil |
#4 · Zasláno: 7. 2. 2010, 13:55:28
Pod pojmem něco užitečného jsem v tomto případě myslel užitečnější (resp. účinnější a efektivnější) metody získávání zpětných odkazů. V méně konkurenčním segmentu Vám opravdu může stačit pouze registrace do katalogů. Jde jen o to, že příliš efektivně neškáluje. Registrace do 2-3 nejsilnějších katalogů obvykle přinese přes 90 % efektu registrace do 300 katalogů.
|
||
Adam Sieratowski Profil |
#5 · Zasláno: 7. 2. 2010, 17:52:33
Děkuji Vám za radu! Myslíte tedy, že například výměnný zpětný link se stránkou s vysokým PR a podobné branže bude mít mnohonásobně vyšší efektivitu pro vyhledávání ve fulltext vyhledávačích?? Myslíte, že robot pozná podle textu, že se jedná o stránku podobného zaměření (např: tisk reklamních bannerů, nebo velkoformátový tisk) a ohodnotí mou stránku lépe?? Zajisté nebude problém sehnat nějaké výměnné linky se stránkami, které nejsou tématicky podobné, ale nebudou mít potom pro vyhledávače stejnou hodnotu jako odkaz umístěný v katalogu?? Mě osobně se ani nelíbí, když vidím ,že jsou stránky prolinkovány desítkami dalších spolu tématicky nesouvisejících stránek. Pokud to má tedy pro vyhledávače stejnou váhu jako katalog, kde nemusím umístit jejich link na moji stránky, radši bych se této praktice vyhl.
|
||
Marek Prokop Profil |
#6 · Zasláno: 8. 2. 2010, 11:47:33
[#5] Ano, výměna odkazů je další z mnoha možností. Pokud ale tuhle metodu použijete, snažte se myslet méně na roboty a více na lidi. Nejlepší výměny dávají v prvé řadě smysl z obchodního hlediska. Jestliže tisknete vizitky, dohodněte se třeba s někým, kdo je navrhuje.
|
||
Časová prodleva: 13 let
|
0