Autor Zpráva
Marek
Profil *
Jaká cena Vám přijde solidní (obecně) za 1000 zobrazení fullbanneru na začátku stránky. Vím, že to dost záleží na orientaci obsahu, ale tak obecně.

P.S. Myslím, že by bylo vhodné zřídit kategorii "reklama"
Petra
Profil
Já bych řekla, že se to může pohybovat běžně tak kolem 100-200 plus mínus něco, s tím, že čím je užší cílová skupina webu (reklama je tedy cílenější), tím víc. Pak taky záleží na exkluzivitě. Jinak ale každá cena, která má svého kupujícího je v tomhle směru solidní :-) Za 500 se to taky dá prodat.
llook
Profil
Záleží nejen na orientaci obsahu, ale především na jeho kvalitě a návštěvnosti (což spolu obvykle souvisí). Ale obecně se dá říct, že bannerová reklama se moc nevyplácí, lidé na bannery moc neklikají a obrázky velikosti 468x60 téměř nevnímají. Možná pokud je dobře zacílená, ale i tak txt rulez.
Na brandovou reklamu (=podpora povědomí o značce) se možná bannery vyplatí, ale těžko se to dá změřit.
Tripl=kri...
Profil *
llook > nesouhlasím, dobry baner s reklamou na online hry ma uspěšnost 1:100 - každej stej na něj klikne ..........
Yuhů
Profil
Tripl: on-line hry jsou výjimka. Běžné míry prokliku bannerů jsou kolem dvou promile.

Dnes je mezi inzerenty opravdu snaha platit spíše za proklik než za zobrazení. Schválně se zaregistrujte jako partneři do www.potenza.cz a uvidíte aktuální nabídky inzerentů (potřebujete živnostňák).

Marku: kategorie "reklama" tu opravdu trochu chybí, ale myslím, že by se to mohlo vejít pod SEM. Možná to přejmenuju.

Obvyklá cena za tisíc zobrazení se na českém trhu pohybuje od pěti set do padesáti korun, v pofidérních situacích i níže. Já osobně ovšem vím, kolik jsem ochoten platit jako inzerent a kolik vyžaduju za umístění banneru. Posuďte:

Za tisíc zobrazení banneru jsem jako inzerent ochoten zaplatit 3 koruny. Proč? Protože průměrná CTR je 2 promile, to znamená dva prokliky. A z Google AdWords jsem zvyklý na proklik za 5 centů.

Naopak za tisíc zobrazení animovaného banneru na své stránce nejsem ochoten jít pod deset tisíc korun, protože na své stránce prostě žádné animované svinstvo nechci. O neanimovaném banneru by se dalo uvažovat, ale kdo to dneska dělá?

Takže tady máme krásný nepoměr: 3 koruny kontra 10 tisíc. Tak to vidím já.
Kokos
Profil *
Sekce reklama by se opravdu hodila...
Yuhů
Profil
> Sekce reklama by se opravdu hodila...

To patří pod čtrnáctku, dříve "SEM, AdWords", od nedávna "SEM, AdWords a webová reklama"

http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vtopic&forum=14
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0