Autor Zpráva
EndRU
Profil *
Zdravím lidičky. Můžete mi poradit? Udělal jsem pro známou webovky a chtěl bych zvýšit návštěvnost a pozici ve vyhledávačích. Jelikož jsem úplný laik tak nevím s čím začít. Mohli by jste mi někdo poradit nějaké fígle a vlastní zkušenosti s pagerank.. THX
EndRU
Profil *
Jinak adresa stránky je www.legole.cz
Taps
Profil
EndRU:
pár obecných rad
1) do textu začleň nadpisy
2) obrázkům přidej alt a title
3) důležitá je také hustota klíčových slov na stránkách
4) zkus používat cool url
DoubleThink
Profil *
Taps:
zkus používat cool url
URL jsou dostatečně cool - už teď obsahují fragment názvu stránky. Rewrite URL souvisí víc s ergonomií než se SEO.

obrázkům přidej alt a title
Prakticky nemá vliv na nic - zase spíš ergonomie pro lidi, kteří nechtějí nebo nemůžou vidět obrázky.

do textu začleň nadpisy
To určitě neuškodí, ale podle mého soukromého pozorování google na většinu tagů z vysoka sere* - a to včetně nadpisů, a to včetně H1.

*) dámy prominou, jiné slovo bych použil už jen na úkor výstižnosti.
Marek Prokop
Profil
Pozice zlepšit nepotřebujete -- v českém Googlu vidím web na třetí a v Seznamu na první pozici. Potřebujete zlepšit ten web jako celek. Nyní působí naprosto zmateným a nedůvěryhodným dojmem. Dejte ho ke kritice do sekce http://diskuse.jakpsatweb.cz/?action=vtopic&forum=2

Pokud jde o SEO, tak ta první pozice v Seznamu je poněkud znehodnocena úryvkem "Joomla! - nástroj pro dynamický portál a redakční systém". Pro začátek to zkuste přebít nějakým smysluplným meta description, ale jinak bych především celý ten e-shop zrušil. Vůbec jsem nepochopil jeho smysl a obávám se, že ho nepochopí skoro nikdo.
Petr ZZZ
Profil
DoubleThink:
[alt a title] Prakticky nemá vliv na nic

Jen doplním, že pokud se klíčové slovo vyskytuje na stránce pouze v altu obrázku a nikde jinde, přinejmenším Google při hledání obrázku to najde.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.