Autor Zpráva
Fruiter
Profil *
Vlastní-li firma ochr. známku např. Krejčovství Praha, a já používám v titlu web stránky spojení Krejčovství Praha - Magda Špulková, je to v pořádku, nebo to lze soudně napadnout? Firma žádá o neprodlené odstranění spojení ze všech titlů a následně ze všech vyhledávačů :).
Enyeus
Profil
Tak to změň na Krejčovství v Praze
Dranel
Profil
Nejsem právník, ale myslím si, že pomlčka mezi těmito slovy by to měla vyřešit. Ovšem, ještě jednou připomínám, nejsem právník, je to jen můj názor.

Nebo tak, jak píše Enyeus.
kajaman
Profil
Fruiter:
předpokládám ale, že „Krejčovství Praha - Magda Špulková“ je jen vymyšlený příklad?
Fruiter
Profil *
Ano, příklad je vymyšlený, ale zcela totožný s tím popisovaným (činnost - město - jméno), samozřejmě že by se to dalo změnit na Krejčovství v Praze, ale jde i o to, jak se to v takovém případě má (i do budoucna). Jde o parazitování na ochr. známce, pokud spojení, které popisuje mou činnost a místo té činnosti použiji v titlu html stránky? To bych ho pak nemohl použít asi vůbec nikde, protože by si ho vyhledávač mohl do výsledků vycucnout i z textu stránky.
Fruiter
Profil *
Když to změním na Krejčovství v Praze a firma si koupí i takovou známku, to budu věčně přepisovat titulek, dokud už nebude žádná varianta jak sdělit světu, že mám Krejčovství v Praze? Pokud by to spojení bylo přímo v názvu domény, tak je to něco jiného, ale v titlu?
Marek Prokop
Profil
Nejsem právník, takže následující poznámky berte jen jako laické postřehy z případů, se kterými jsem se zatím setkal nebo o nich četl.

* V těchto věcech je těžké zobecňovat, takže když píšete, že je to "zcela totožné" s uvedeným příkladem, můžete mít pravdu i nemusíte. Určitě by bylo lepší, kdybyste napsal skutečné slovní spojení.

* Pokud má ta druhá strana na známku skutečný nárok a vy jste jejich konkurent, pak máte smůlu a opravdu nesmíte příslušné slovní spojení používat v souvislosti se svými službami.