Autor Zpráva
Irish Cream
Profil *
Dobrý den,

můj problém spočívá v nastavení feedu do nového zboží. Mám aktivní službu zboží standart, vyplněny všechny nepovinné znaky (manufacturer, ean, productno, item type, shop depots atd. Všechny tyto znaky (kromě shop depots a item typ samozřejmě) obsahují klíčové slovo, na které feed optimalizuji. Feed optimalizuji na relevanci. ( Výsledky na původním zboží byly vždy 1-4 pozice. U 90% položek, které se stále zobrazují na původním zbožím je pozice max. do 3.místa z cca 100 položek na původním zboží, na novém zboží.cz je cca 15-20 obchodů a má pozice zcela na konci. ). Klíčová slova, která jsou obsaženu ve feedu jsou zároveň i obsažena v descriptionu, keywords, body atd. Přesto jsou výsledky na starém zboží při stejném nastavení (mimo změn znaků pro feed) a výsledky na novém zboží propastně rozdílné. Vím, že při řazení výsledků na přesnou shodu jde také o trafic , o občasný ruční zásah ze strany seznamu a o celkovou bonitu. Nicméně ať zkouším cokoliv, nejsem schopný své pozice na novém zbožím podstatně vylepšit. Má zde někdo jakýkoliv nápad jak pozice zlepšit ? Děkuji všem.
Irish Cream
Profil *
Budu vděčný za jakýkoliv nápad či informaci.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0