Autor Zpráva
Franco
Profil *
Dobrý den,

provozujeme kamennou prodejnu a spouštíme e-shop. Chci se zeptat, jak nejlépe skloubit prezentaci prodejny a e-shopu? Zatím máme e-shop na stejné doméně (e-shop.nazevfirmy.cz). Nevzniká problém s duplicitním obsahem? Není lepší e-shop přesunout na jinou doménu a vzájemně prolinkovat?

Na stránce prodejny máme informace o produktech, které jsou k dispozici a ty stejné i na e-shopu.

Díky.
Petr ZZZ
Profil
Dívám-li se na to jako uživatel, byl by nejlepší e-shop jako základ a na úvodní (nebo na každé) stránce e-shopu odkaz na stránku kamenná prodejna. Tam už by ale nebyl katalog produktů, ale fotka kamenné prodejny zevnitř a zvenku, plánek, jak se tam dostanu autem a jak tramvají a nějaké povídání o tom, kdy byl obchod založen, historie firmy, otvírací hodiny a informace, že pokud není uvedeno jinak, všechny produkty jsou dostupné jak v kamenné prodejně tak v e-shopu, případně některé jen na objednávku. Duplicitu ve formě dvou katalogů (kamenný + e-shop) bych prožíval jako otravnou a obával bych se, že to potrestají i vyhledávače - když na to nepřijdou samy, dřív nebo později je může upozornit konkurence. Na stránkách o kamenné prodejně bych umístil odkazy na katalog e-shopu.
Franco
Profil *
Jedná se o weby www.italske-pochoutky.cz a e-shop.italske-pochoutky.cz...

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0