Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Franco Profil * |
Dobrý den,
provozujeme kamennou prodejnu a spouštíme e-shop. Chci se zeptat, jak nejlépe skloubit prezentaci prodejny a e-shopu? Zatím máme e-shop na stejné doméně (e-shop.nazevfirmy.cz). Nevzniká problém s duplicitním obsahem? Není lepší e-shop přesunout na jinou doménu a vzájemně prolinkovat? Na stránce prodejny máme informace o produktech, které jsou k dispozici a ty stejné i na e-shopu. Díky. |
||
Petr ZZZ Profil |
#2 · Zasláno: 6. 3. 2010, 11:57:43
Dívám-li se na to jako uživatel, byl by nejlepší e-shop jako základ a na úvodní (nebo na každé) stránce e-shopu odkaz na stránku kamenná prodejna. Tam už by ale nebyl katalog produktů, ale fotka kamenné prodejny zevnitř a zvenku, plánek, jak se tam dostanu autem a jak tramvají a nějaké povídání o tom, kdy byl obchod založen, historie firmy, otvírací hodiny a informace, že pokud není uvedeno jinak, všechny produkty jsou dostupné jak v kamenné prodejně tak v e-shopu, případně některé jen na objednávku. Duplicitu ve formě dvou katalogů (kamenný + e-shop) bych prožíval jako otravnou a obával bych se, že to potrestají i vyhledávače - když na to nepřijdou samy, dřív nebo později je může upozornit konkurence. Na stránkách o kamenné prodejně bych umístil odkazy na katalog e-shopu.
|
||
Franco Profil * |
#3 · Zasláno: 6. 3. 2010, 12:04:59
Jedná se o weby www.italske-pochoutky.cz a e-shop.italske-pochoutky.cz...
|
||
Časová prodleva: 14 let
|
0