Autor Zpráva
tomas
Profil *
Dobrý den všem, odborníkům zvláště :)

jako člověk tvorbou stránek nepolíbený jsem se pokusil udělat firemní prezentaci www.andra.cz, moje první webové stránky. Firma je úplně začínající, stránky jsou tak 3 měsíce staré. Samozřejmě se všechno učím za pochodu, takže to vypadá jak to vypadá. Mým posledním cílem je snaha posunout stránky ve vyhledávačích na některá klíčová slova, ale evidentně je to nad moje síly :). Oba hlavní vyhledavače naprosto ignorují moji snahu o klíčové slovo teambuilding.
zkoušel jsem optimalizovat obsah a slovo doplnit, zkoušel jsem přidat obsah (v tom hodlám pokračovat), začal jsem si vyměnovat zpětné odkazy, premýšlím nad placenou registrací do katalogů...

napadá vás důvod, proč jsou stránky uplne nulové na dotaz teambuilding? díky za jakékoliv návrhy a hodnocení, včetně negativních (jen prosím berte ohled na to, že jsou to mé první stránky). jo a stránky jsou postavné na joomle, jestli to ma na neco vliv.
ps, klidne mi piste i veci, ktere jsou uplne zjevne (treba ze na slovo teambuilding nemam sanci), jak rikam, ucim se za pochodu a mozná mi unikají nejaké podstatné veci.
kelvin
Profil
tomas
Chápu to dobře tak, že na to slovo se má najít tato stránka - http://www.andra.cz/nase-sluzby/teambuilding ?

Co bych udělal já se stránkou (neříkám, že je to nějaká norma):
* Zkrátil bych url na http://www.andra.cz/teambuilding
* V hlavním menu webu bych dal mezi těch pět hlavních odkazů další přímo na stránku teambuilding, je sice v rozbalovacím menu, ale to nemusí být "ono".
* Vyhodil bych ten ukecaný skript, který je v kódu mezi hlavičkou a obsahem.
* Řádek <title>Teambuilding</title> bych dal hned pod řádek s definicí kódování.
* Obrázkům bych dal vhodné alt a title. Například současný alt "tb-640-1" nemá žádný potenciál.
* Klidně bych toho textu napsal víc.
tomas
Profil *
diky moc, to mam hned co delat. hned to zkusim provest
Tomáš Meisner
Profil
[#3] tomas

Nicmene Vám z toho, co psal kelvin, vůbec nic nepomůže, protože je to buď k ničemu nebo to má hroooozně malý vliv (kromě tedy toho kvalitního textu, ale jeho objem taky není rozhodující faktor), obzvláště v tak konkurenčním prostředí, jako je "teambuilding".

Spíše se zaměřte na zpětné odkazy a zkuste nabízet něco lepšího či jiného než konkurence. Nejjednodušší způsob, jak zjistit aby Váš web byl naleznutelný lépe, je položit si otázku: "V čem je můj web lepší než web konkurence?". Až budete mít odpověď, tak přijďte zas a uvidíme, co s tím může udělat "SEO".
tomas
Profil *
jeste takovy zacatecnicky dotaz, ktery ukecany skript mate na mysli? delam to v joomle a nerad bych umazal neco, co by mne pak mohlo mrzet :)
tomas
Profil *
Tomáš Meisner:
ok, tak treba bych chtel publikovat nekteré články, samozrejme zamerene na teambuilding. jeden je v sekci pro vas/clanky, dalsi prave dopisuji. to si myslim, ze je dost zajimave a snad by to nejak mohlo pomoci. nebo se mylim?
tomas
Profil *
a ještě jeden poznatek, který mne trápí. v tak konkurenčním prostředí, jako je teambuilding je v seznamu na prvním místě odkaz na firmu, která je lehce řečeno mimo obor. (nevim, jestli zde muzu jmenovat, nerad bych porusil nejaka pravidla)
nase stranky se na seznamu ani neukazi...nikde :)
kelvin
Profil
tomas
Jinak to co jsem napsal je samozřejmě můj subjektivní názor, spíše taková aplikace selského rozumu. Dnes je populární na tyhle základní on-page faktory kašlat a shánět co nejvíce odkazů a vylepšovat další off-page faktory. Ale nic to nestojí, je to relativně snadné a dobré on-page faktory má téměř každý lepší web (zajímavé, že i těch co říkají, že jsou skoro k ničemu ;). SEO je celá věda, já jsem napsal jen co mě na první pohled napadlo.

Ukecaný kód: to mezi řádkem 25 až 106 - http://validator.webylon.info/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.andra.cz%2Fnase-sluzby%2Fteambuilding&ss=1#source . Je to zbytečně moc nesmyslů před samotným obsahem, může to vadit. Obecně ta hlavička je strašně přebujelá, strašně moc skriptů a všeho, mrkni na zdrojový kód webu http://weblog.jakpsatweb.cz/ k čemuž je dobré se přiblížit ;). V Drupalu se ty skripty a CCS soubory dají pospojovat do jednoho přes nastavení Výkon, u Joomly by mohlo být také něco takového. Nebo se to dá vložit nakonec dokumentu do patičky - za obsah.

PS - ten odkaz z české wikipedie namiř přímo na stránku teambuildingu, ne na titulní, nebo to smažou, i když to možná stejně smažou ;).
Tomáš Meisner
Profil
[#6] tomas
Určitě tématické články mají smysl, ale nesmí být obecné, ale právě naopak konkrétní pro určitý typ služby

Stránky zaindexované u Seznamu i Google jsou, takže otázka je jen kvalita stránek a off-page faktory...
kelvin
Profil
"takže otázka je jen kvalita stránek a off-page faktory..."

Ano, a právě to co jsem popsal patří do zlepšení kvality stránek - on-page faktory.
tomas
Profil *
kelvin:
a kam byste ty clanky umistil. mely by byt primo v te sekci, nebo mohou byt umisteny v samostatne sekci /clanky například?
tomas
Profil *
ta posledni otazka ohledne umisteni clanku, zda by mely být v sekci teambuilding nebo mohou byt jine, patrila samozrejme panu Meisnerovi
Tomáš Meisner
Profil
[#12] tomas

No to je přece jedno. Vyhledávače se nekoukají na web jako celek (kromě asi několika málo vyjímek) a zkoumají tu konkrétní danou stránku. Takže klidně si proto vytvořte speciální kategorii, ale hlavně aby byla k nalezení - to znamená nijak moc hluboko do webu...

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: