Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
wifi_jirka Profil * |
#1 · Zasláno: 29. 3. 2010, 21:51:01
Ahoj,
teoretická otázka : pokud vám někdo dal 5000 Kč na vylepšení SEO pro již existující funkční a samy o sobě dobře optimalizované stránky, jak byste investovali 5000 ? - budování zpětných linků? adwords? sklik ? budování textů ? Mikrostránky ? Tsikové zprávy ? |
||
panther Profil |
#2 · Zasláno: 29. 3. 2010, 21:52:53 · Upravil/a: panther
wifi_jirka:
pokud by byly stránky optimalizované, neinvestoval bych do nich už nic. Pokud bych tedy byl spokojen s výsledkem. 5 tis. dohromady není nic, taková částka ti moc nepomůže. |
||
wifi_jirka Profil * |
#3 · Zasláno: 29. 3. 2010, 22:14:40
Optimalizované myslím z pohledu samotného webu. To ale nestačí. Bohužel veškeré seo url, bohatý text, nadpisy, strong texty apod jsou pořád málo.
Ještě předpokládejme, že obsah nakolik je zajímavý, nikdo cizí jej sám o sobě nelinkuje .. |
||
Hitman Profil |
#4 · Zasláno: 29. 3. 2010, 22:21:10
Záleží na konkrétním webu a konkrétním "samy o sobě dobře optimalizované stránky", není to žádné pravidlo že za 5000 Kč je dobré použít adwords a budování textů.
|
||
ninja Profil |
#5 · Zasláno: 29. 3. 2010, 22:35:59
Adwords a Sklik vám v SEO pomohou jak? Asi bych je investoval do vzdělání v oboru.
|
||
wifi_jirka Profil * |
#6 · Zasláno: 30. 3. 2010, 08:22:20
Ninja : díky za snahu, ale částečně ironická a úplně irelevantní odpověď mi bohužel nepomohla. Jestli máte chuť pomoc, tak ocení konkrétnější odpověď. A pokud chcete slovíčkařit, tak přesná otázka tedy asi bude : Pokud máte 5000 Kč, které můžete investovat mimo vlastní zdokonalení stránek, jak je použijete ? Je lepší investovat v oblasti SEO (v kterých konkrétně oblastech / akcích) nebo raději akce typu Sklik / adwords, případěně jiné ? (preferuji internetové záležitosti nikoli třeba souběžnou reklamu pomocí papírových letáků)
Pokud se vám zdá i tato otázka nepřesná, zkuste prosím i tak zareagovat co nejrelevantněji na to, že je k dispozici 5000, které je možné někam investovat ve prospěch dané stránky. |
||
wifi_jirka Profil * |
#7 · Zasláno: 30. 3. 2010, 08:24:20
Hitman : nejde o konkrétní stránky. Je to teoretická otázka. Je jasné, že je třeba brát ohledy na samotný web.
abych to upřesnil, tak dejme tomu, že se jedná o malé firemní stránky (malý výrobce nebo poskytovatel nějaké služby). zaměření na lokální trh (okres, maximálně kraj). |
||
Tomáš Meisner Profil |
#8 · Zasláno: 30. 3. 2010, 08:50:36
wifi_jirka:
Pokud jde o lokální službu, zvážil jste vytvoření Facebookového profilu a následné Facebook Ads (PPC)? Nevýhodou tedy samozřejmě je, že se pak o ten profil někdo musí starat, ale ono za 5000 nejde udělat velká paráda... |
||
ninja Profil |
#9 · Zasláno: 30. 3. 2010, 09:20:47
wifi_jirka: Stále se domnívám že ejlepší bude investovat do sebevzdělání, protože vaše otázka je nesmyslná. Bez znalosti konkrétních stránek nelze určit, do čeho nejlépe peníze investovat.
Pokud se nechcete vzdělávat, za 5000 Kč pravděpodobně pořídíte analýzu předmětných stránek, která by vám měla na vaši otázku odpovedět. |
||
Marek Prokop Profil |
#10 · Zasláno: 30. 3. 2010, 09:22:09
[#6] wifi_jirka
Jirko, v Ninjově odpovědi nevidím nic ironického. Chtěl jste tipy, čemu se v souvislosti se SEO věnovat, když už stránky samotné považujete za optimalizované, tak Vám jeden tip dal. Mně to připadá jako dobrá rada, protože já sám i po více než 10 letech praxe investuji do vzdělávání v SEO o dost víc než 5000 měsíčně a myslím, že se mi to vyplatí. [#5] ninja Ninjo, AdWords a Sklik se v SEO běžně používají na obsáhlejší a přesnější analýzu klíčových slov a chování návštěvníků. Dále lze s jejich pomocí "benchmarkovat" návštěvnost z vyhledavačů a tím výsledky SEO přesněji měřit. K původní otázce: Jirko, v SEO jde použít desítky různých dílčích metod, ale jejich optimální výběr závisí na typu webu, tématu, silných a slabých stránkách a zdrojích provozovatele. Pokud to vše podrobně nepopíšete, dostanete jen obecné tipy, které pro Vaši situaci nemusí být vhodné. |
||
ninja Profil |
#11 · Zasláno: 30. 3. 2010, 09:59:28
Marek Prokop: ad testování pomocí PPC: Rozhodně ano, ale obávám se že tímto směrem wifi_jirka neuvažoval.
|
||
Tomáš Meisner Profil |
#12 · Zasláno: 30. 3. 2010, 10:01:31
ninja:
No ono jestli je 5000 konečný rozpočet, tak se stejně moc nenatestuje... |
||
wifi_jirka Profil * |
#13 · Zasláno: 30. 3. 2010, 10:12:21
Marek : :-) investice do vzdělání se vyplatí vždy, to je jasné. Ale pardon, pokud bych třeba zákazníkovi řekl, tvých 5000 použiju na svoje vzdělání, tak to by mě asi hnal ...
Těch 5000 nelze brát jako budget, který můžu utratit z hlediska co je pro mě nejlepší |
||
Marek Prokop Profil |
#14 · Zasláno: 30. 3. 2010, 11:34:35
Tomáš Meisner:
„jestli je 5000 konečný rozpočet, tak se stejně moc nenatestuje“ Při průměrné ceně 1 Kč za klik, která je ve většině oborů dosažitelná, je to 5000 kliků, což zase při průměrném 3% CTR dělá skoro 170 tisíc zobrazení. To by leckomu stačilo na několik měsíců testování. wifi_jirka: „pokud bych třeba zákazníkovi řekl, tvých 5000 použiju na svoje vzdělání, tak to by mě asi hnal“ Skoro na každém školení mám aspoň jednoho webmastera, kterému to platí jeho klient. V důsledku na tom nezáleží, protože mu své vzdělávání stejně musíte započítat do ceny. Nicméně především jste nepsal, že to je rozpočet od zákazníka, takže jsme zde asi všichni předpokládali, že se jedná o Váš vlastní web. No nic, odbíháme od původního tématu. Nechám vlákno ještě otevřené, ale obávám se, že pokud nepřidáte další podrobnosti, těžko se něco užitečného dozvíte. |
||
Tomáš Meisner Profil |
#15 · Zasláno: 30. 3. 2010, 12:44:46
Marek Prokop:
Na tom se samozřejmě shodneme, ale těch 5000 má být i na nějakou práci, ne jen na získání dat (ačkoliv budou zřejmě velice přínosná) |
||
Časová prodleva: 8 dní
|
|||
Michal Blahut Profil |
#16 · Zasláno: 7. 4. 2010, 09:24:55
Shodou okolností jsem o souvislostech SEO a PPC sepsal krátký blogspot na http://www.blahutovo.cz/blog/seo/zaklad-seo-ppc/ - pokud se vám nelíbí, můžete tento příspěvek bez výčitek smazat :-)
|
||
Časová prodleva: 11 let
|
0