Autor Zpráva
majo20
Profil *
Tento web som spustil nedávno (20.03.2010). Zo začiatku sa indexácia googlebotom pohybovala smerom nahor až dosiahla hranicu cca 450 zaindexovaných stránok. Potom nastal zlom a momentálne mám zaindexovaných len 345 stránok. Ako je to možné?
Davex
Profil
Mohlo by to být způsobeno i tím, že ze začátku Google počet stránek na webu pouze odhaduje a teprve po nějakém čase se údaj upřesní. Zkus se proklikat na poslední stránku vyhledávání a tam bude vidět opravdový počet zaindexovaných stránek.
majo20
Profil *
Preklikal som sa až na číslo 304.... je možné že bude googlu trvať dlhšie ako mesiac aby zaindexoval minimálne tisícku stránok?
Marek Prokop
Profil
majo20:
je možné že bude googlu trvať dlhšie ako mesiac aby zaindexoval minimálne tisícku stránok?

Tolik stránek může zaindexovat za několik dnů, ale taky je nemusí zaindexovat nikdy. Záleží na rancích, unikátnosti obsahu atd.
majo20
Profil *
jedná sa o web: rozvozjedla.sk - má dosť unikátny obsah, čo sa týka hlavne informácie o podniku a jeho jedálnom lístku? Pretože aj každá položka v jedálnom lístku má vlastnú stránku.
Davex
Profil
Google se v tomto případě chová naprosto správně, protože je tam spousta duplicitních stránek, které se liší jen ve třech slovech nebo vůbec. Opravdu je nutné, aby byly zaindexovány všechny možné varianty řazení a upřesnění výsledků nebo části jídelních lístků?
majo20
Profil *
Davex:
které se liší jen ve třech slovech nebo vůbec
ako je to možné? veď napr. každá položka jedálneho lístka obsahuje úplne iný zoznam jedál

je nutné, aby byly zaindexovány všechny možné varianty řazení a upřesnění výsledků
nie je nutné aby boli indexované tieto varianty zoradenia

Ako zistím, ktoré stránky sú duplicitné?
majo20
Profil *
Davex:
protože je tam spousta duplicitních stránek
tou duplicitou myslíte text v riadku s adresou, kde sa mení prakticky len kategória a celý ostatný text zostáva? pomôže indexácii ak skrátim ten text takto:

pôvodný odkaz
http://www.rozvozjedla.sk/kosice/Kosice_okolie/rozvoz_a_donaska/vemi/jedalny-listok/Pizza.htm

skrátený odkaz
http://www.rozvozjedla.sk/vemi/Pizza.htm
Davex
Profil
majo20:
Stránka se seznamem restaurací v kraji nebo v tom či onom městě má několik variant (hrubým odhadem kolem stovky kombinací filtrů) - se stejným titulkem, popisem a obsahem. Jídelní lístky jsou nejdříve celé a pak rozkouskované, přičemž si jsou mezi restauracemi navzájem hodně podobné. Myslím, že vyhledávače šetří svojí kapacitu a nedůležité stránky se snaží ignorovat. Možná se ale pletu a časem bude zaindexován celý web.

Ako zistím, ktoré stránky sú duplicitné?
Já jsem si vybral seznam restaurací ve městě a porovnal stránky s různě naklikanými filtry. Duplicitou jsem nemyslel podobu URL, ale pokud bude na různých URL stejný obsah, tak to duplicita samozřejmě bude také.
majo20
Profil *
Viete poradiť, ako by som toto mohol odstrániť s tým, že chcem ponechať rozdelené jedálne lístky o kategóriach, ale aby ich google nebral ako duplicitné? Napadlo ma vkladať do DESCRIPTION a KEYWORDS niekoľko jedál z konkrétneho lístka a kategórie. Pomohlo by to?
Davex
Profil
V jídelních lístcích může pomoci přidání více unikátního obsahu. Meta description by mělo sloužit k popisu obsahu stránky a ne k výčtu klíčových slov, takže pokud bude na různých URL stránka se stejným obsahem, tak to budou stále duplicity. Vyhledávače obsah meta keywords ignorují, takže tam nemusí být vůbec.
majo20
Profil *
No neviem ako dosiahnem ešte viac unikátneho obsahu v jedálnom lístku, presnejšie v každej kategórii. Ale myslím, že sa niečo stalo, pretože sa mi počet indexovaných stránok od poslednej kontroly viac ako zdvojnásobil.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0