Autor Zpráva
Petr-K
Profil *
Zdravím vás,

jak jsem se zde dočelt a jak jsem si i myslel, tak je z pohledu SEO lepší přesměrovat doménu (301) než vytvářet aliasy.
A na toto téma navazuje moje otázka.

Jak je mi známo, tak v názvu domény se nachází nejsilnější klíčvá slova. Jaký mají tato klíčová svola význam, když jsou v doméně, která je ihned přesměrována jinam. Mají vůbec nějaký význam?
Děkuji.
Tomáš Meisner
Profil
[#1] Petr-K
Jak je mi známo, tak v názvu domény se nachází nejsilnější klíčvá slova. Jaký mají tato klíčová svola význam, když jsou v doméně, která je ihned přesměrována jinam. Mají vůbec nějaký význam?

No a kdo říká, že nejsilnější klíčová slova jsou v názvu domény? Když zadám do Googlu "zpravodajství", tak mi vyjede "idnes.cz" a ne "zpravodajstvi.cz"
Petr-K
Profil *
Tak na toto přesně jsem se neptal... ale budiž :)
Nejsem sice žádný školený odborník, jen samouk, ale přeci řazení vyhledaných odkazů nazávisí jen na jednom kw, to ovlivňuje více faktorů, včetně správného použití z zavolení kw. Stejne tak jak se uvází že důležitá kw jsou v titulku stránky, v nadpisech tak i v doméně ne? Toto ale můžeme řešit v jiné větvi tohoto fóra, rád se něco přiučím.

Nyní bych ráz zjistil, jak vyhlédávače budou nakládat s kw které je v přesměrované doméně??
Tomáš Meisner
Profil
1. klicova slova v domene nemaji takrka zadny vliv na vysledky vyhledavani
2. vyhledavace s tim nakladat nebudou nijak, protoze zaindexuji az cilovou stranku
Petr-K
Profil *
Je někde nějaký materiál, kde se přímo o této problematice mohu dočíst? Myslel, že mají velký význam... Ale jinak díky za info!
Davex
Profil
Na Jak Psát Web je hodně materiálu: Optimální tvar URL, Doména pro SEO a Jak se vyhledávače staví k přesměrování.
Marek Prokop
Profil