Autor Zpráva
nelsoon
Profil
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli existují nějaké podstatné změny mezi optimalizací pro český google a seznam a optimalizací pro "Google.com in English". Nechci odpověď "seo je jenom jedno", to vím :) Jde mi o to, jestli má vliv např. umístění hostingu, nebo jak moc řešit linkbuilding , atd,atd... popřpadě vaše zkušenosti, jestli je šance vůbec uspět

//existuje nějaké firma v čr, která se zaměřuje na seo cizojazyčný webů?

děkuji
Marek Prokop
Profil
Nejpodstatnější změnou je jazyk, ale to asi víte taky. Otázka je, zda si uvědomujete, jak moc velká změna to je. Podle mých zkušeností si to většina lidí neuvědomuje.

Jinak kromě jazyka Google rozlišuje hlavně země (v našem smyslu státy), takže soustředit se na Google.com v angličtině je OK pro USA a mezinárodně, ale např. v Británii, Kanadě, Austrálii atd. se národní Googly chovají jinak. Zkuste proto upřesnit, o co konkrétně Vám jde.

Šance uspět samozřejmě je. Většinu svých projektů jsem dělal v angličtině a občas mi to připadá snazší než v češtině.
nelsoon
Profil
ad jazyk) uvědomuju si, že je to velká změna; mohl byste specifikovat aspoň typově odlišnosti v těch národních verzích google?
ad zaměření) šlo by o eshop, zákazníkovi je jedno, jestli kupující budou z británie nebo usa...
Marek Prokop
Profil
Angličtinu umí Google opravdu dobře, což zahrnuje lepší práci se synonymy, kontextem, překlepy, typy dotazů apod. Dále má v angličtině nejvíc svých specializovaných služeb -- jak míchaných do univerzálního vyhledávání, tak provozovaných samostatně.

Pokud se nezměříte na jednu konkrétní zemi, další odlišnosti nejsou tak podstatné. Zvykněte si jen na to, že nebude mít žádný smysl koukat na pozice, protože skoro nikdy neuvidíte tytéž výsledky, jako uživatelé, na které budete cílit.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0