Autor Zpráva
Rokka
Profil
Ahoj,
chtěl jsem se zeptat, čím je způsobeno, to že ve výsledku vyhledávaní (organickém) se zobrazuje naše firma na klíčové slovo s výpisem slov, vět, které jsou popsané v description? Je to tím, že je v description lepší popis? BTW - zaznamel jsem to jak u seznamu.cz tak i u google.com, ale jen u některých stránek webu ne u všech. Čím je to způsobeno? Děkuji za odpovědi, rady atd.

např - klíčové slovo reklamní cedule - zde je výsledek brán z textu na stránce


REKLAMKA - reklamní agentura > výroba … aut, reklamní cedule do …

Reklamní cedule se vyznačují dlouhou životností, odolností vůči povětrnostním vlivům, včetně ochrany před změnou barevných tónů vlivem slunečních paprsků.

www.reklamka-kvalitne.cz/reklamni-agentura/

zde je zobrazen úryvek textu z meta tagu description na hledaný výraz malovaná reklama


REKLAMKA - reklamní agentura > písmomalířství, reklamní nápisy …

Malovaná reklama, tradiční technika překreslení reklamních napisů, jednoduché grafiky na stěny exteriéru i interiéru.

www.reklamka-kvalitne.cz/reklamni-agentura/ ​malovana-reklama.php
ninja
Profil
Jestli vyhledávač zobrazí meta description nebo si sestaví vlastní kousek textu záleží na konkrétních podmínkách. Obecně čím přesněji a lépe bude meta popis shrnovat obsah celé stránky, tím je pravděpodobnost jeho použití vyšší.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0