Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Rokka Profil |
#1 · Zasláno: 7. 7. 2010, 14:17:18 · Upravil/a: Rokka
Ahoj,
chtěl jsem se zeptat, čím je způsobeno, to že ve výsledku vyhledávaní (organickém) se zobrazuje naše firma na klíčové slovo s výpisem slov, vět, které jsou popsané v description? Je to tím, že je v description lepší popis? BTW - zaznamel jsem to jak u seznamu.cz tak i u google.com, ale jen u některých stránek webu ne u všech. Čím je to způsobeno? Děkuji za odpovědi, rady atd. např - klíčové slovo reklamní cedule - zde je výsledek brán z textu na stránce REKLAMKA - reklamní agentura > výroba … aut, reklamní cedule do … Reklamní cedule se vyznačují dlouhou životností, odolností vůči povětrnostním vlivům, včetně ochrany před změnou barevných tónů vlivem slunečních paprsků. www.reklamka-kvalitne.cz/reklamni-agentura/ zde je zobrazen úryvek textu z meta tagu description na hledaný výraz malovaná reklama REKLAMKA - reklamní agentura > písmomalířství, reklamní nápisy … Malovaná reklama, tradiční technika překreslení reklamních napisů, jednoduché grafiky na stěny exteriéru i interiéru. www.reklamka-kvalitne.cz/reklamni-agentura/ malovana-reklama.php |
||
ninja Profil |
#2 · Zasláno: 7. 7. 2010, 15:06:08
Jestli vyhledávač zobrazí meta description nebo si sestaví vlastní kousek textu záleží na konkrétních podmínkách. Obecně čím přesněji a lépe bude meta popis shrnovat obsah celé stránky, tím je pravděpodobnost jeho použití vyšší.
|
||
Časová prodleva: 14 let
|
0