Autor Zpráva
frauen
Profil *
Zdravím, měl bych několik dotazů. Co všechno je potřeba z hlediska optimalizace při tvorbě webu - co všechno by mělo být uvedeno ve struktuře webu, co by mělo být obsaženo? Pokud znáte nějaké přínosné články na toto téma, budu rád. Díky.
QGAnna
Profil
Odkaz
Petr ZZZ
Profil
frauen:
Co všechno je potřeba z hlediska optimalizace

Z on-page-faktorů je důležitý element <title> v hlavičce stránky, určitý význam má vhodné strukturování textu do nadpisů a odstavců a velkou roli hraje originální a pro veřejnost zajímavý a přínosný obsah. Validita a sémantika v SEO skoro nehrají roli, nicméně kvalitní kód není nikdy na závadu a bude-li mít chybný kód nepříznivý vliv na funkčnost a přístupnost, může se projevit nepřímo v tom smyslu, že na stránku nebude dobrovolně odkazováno. Z Off-page-faktorů jsou důležité hlavně odkazy z kvalitních stránek. Více si můžeš přečíst ve vláknech zdejší sekce a na stránkách, na které tu a tam někdo v nějakém příspěvku odkáže.

Dlouhodobě úplně nejdůležitější je mít na stránce obsah zajímavý pro lidi.

QGAnna:
Jsme v rubrice SEO a frauen se ptá na optimalizaci. Kromě toho si dovolím ocitovat pravidla diskuse:
Jestliže odpovídáte odkazem, uveďte prosím několika slovy, kam míří.
Nevíš-li proč, klikni zde.
frauen
Profil *
Petr ZZZ:
Díky za reakci. Mě by třeba zajímalo, jak je to s meta tagy, jejich obsahy a použitím. Nějaký pěkný článek či něco bych uvítal, předem díky.
pavuk
Profil
frauen:
Meta tagy můžeš zkoumat tady na JPW a ještě jednou
Petr ZZZ
Profil
frauen:
jak je to s meta tagy

Třeba takový meta keywords v minulosti chytráci zneužívali, tak je dnes vyhledávače ignorují. Myslím, že podobně tomu bude i s description a ostatními metatagy (přičemž vhodné description na závadu být nemusí, ať už pro SEO nebo pro uživatele; některé vyhledávače myslím zobrazují description ve výsledcích a uživatelé se pak podle toho mohou rozhodovat, zda na stránku kliknou nebo ne). Zajímají-li tě on-page faktory, zadej si do vyhledávače nějaké konkurenční slovo, třeba hotel nebo dovolená nebo pojištění nebo vrtačka, a podívej se do kódu dobře umístěných stránek. Poučné může být i studium kódu oficiálních stránek celebrit, protože ty bývají dělané profesionálními firmami a přitom nemusí být tak zatížené konkurenčními klíčovými slovy.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0