Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
frauen Profil * |
#1 · Zasláno: 30. 7. 2010, 21:01:58
Zdravím, měl bych několik dotazů. Co všechno je potřeba z hlediska optimalizace při tvorbě webu - co všechno by mělo být uvedeno ve struktuře webu, co by mělo být obsaženo? Pokud znáte nějaké přínosné články na toto téma, budu rád. Díky.
|
||
QGAnna Profil |
#2 · Zasláno: 30. 7. 2010, 21:32:27
|
||
Petr ZZZ Profil |
#3 · Zasláno: 30. 7. 2010, 22:04:20 · Upravil/a: Petr ZZZ
frauen:
„Co všechno je potřeba z hlediska optimalizace“ Z on-page-faktorů je důležitý element <title> v hlavičce stránky, určitý význam má vhodné strukturování textu do nadpisů a odstavců a velkou roli hraje originální a pro veřejnost zajímavý a přínosný obsah. Validita a sémantika v SEO skoro nehrají roli, nicméně kvalitní kód není nikdy na závadu a bude-li mít chybný kód nepříznivý vliv na funkčnost a přístupnost, může se projevit nepřímo v tom smyslu, že na stránku nebude dobrovolně odkazováno. Z Off-page-faktorů jsou důležité hlavně odkazy z kvalitních stránek. Více si můžeš přečíst ve vláknech zdejší sekce a na stránkách, na které tu a tam někdo v nějakém příspěvku odkáže.
Dlouhodobě úplně nejdůležitější je mít na stránce obsah zajímavý pro lidi. QGAnna: Jsme v rubrice SEO a frauen se ptá na optimalizaci. Kromě toho si dovolím ocitovat pravidla diskuse: „Jestliže odpovídáte odkazem, uveďte prosím několika slovy, kam míří.“ Nevíš-li proč, klikni zde. |
||
frauen Profil * |
#4 · Zasláno: 30. 7. 2010, 22:35:43
Petr ZZZ:
Díky za reakci. Mě by třeba zajímalo, jak je to s meta tagy, jejich obsahy a použitím. Nějaký pěkný článek či něco bych uvítal, předem díky. |
||
pavuk Profil |
#5 · Zasláno: 30. 7. 2010, 22:38:37 · Upravil/a: pavuk
|
||
Petr ZZZ Profil |
#6 · Zasláno: 30. 7. 2010, 22:57:13
frauen:
„jak je to s meta tagy“ Třeba takový meta keywords v minulosti chytráci zneužívali, tak je dnes vyhledávače ignorují. Myslím, že podobně tomu bude i s description a ostatními metatagy (přičemž vhodné description na závadu být nemusí, ať už pro SEO nebo pro uživatele; některé vyhledávače myslím zobrazují description ve výsledcích a uživatelé se pak podle toho mohou rozhodovat, zda na stránku kliknou nebo ne). Zajímají-li tě on-page faktory, zadej si do vyhledávače nějaké konkurenční slovo, třeba hotel nebo dovolená nebo pojištění nebo vrtačka, a podívej se do kódu dobře umístěných stránek. Poučné může být i studium kódu oficiálních stránek celebrit, protože ty bývají dělané profesionálními firmami a přitom nemusí být tak zatížené konkurenčními klíčovými slovy.
|
||
Časová prodleva: 14 let
|
0