Autor Zpráva
Kateřina Podlešáková
Profil *
Dobrý den,
spravuji jeden e-shop, ve kterém je produkt (např. tričko) v několika variantách (např. velikost S, M, L). Každá varianta produktu má vlastní stránku jako samostatný produkt, ale má stejné popisky (jedná se o to samé tričko). Je to škodlivé pro SEO - jedná se o duplicitní texty a může dojít k propadu ve vyhledávačích? A pokud ano, jak lze v prostředí e-shopů toto řešit?
Děkuji za odpověď
tiso
Profil
Kateřina Podlešáková: rieši sa to variantami - máš stránku len pre to tričko a priamo tam si vyberáš veľkosť. Vzor: http://sktuzex.sk/oble/tri/adidas-primary-logo.html
Kateřina Podlešáková
Profil *
Děkuji za odpověď.
JonasK
Profil
Kazdopadne ti ani tva stavajici varianta neublizuje.
Marek Prokop
Profil
[#4] JonasK Díky, že jste se zapojil do diskuse. Příště ale prosím formulujte své odpovědi opatrněji, aby nemohly tazatele a případné další čtenáře splést.

V tomto konkrétním případě víme o Kateřině webu příliš málo informací na to, abychom mohli jednoznačně říci, co ji ubližuje, či neubližuje. Osobně považuji za pravděpodobnější, že více samostatných stránek pro velikostní varianty triček je chyba a že tedy bylo správné Tisovo doporučení.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: