Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Kateřina Podlešáková Profil * |
#1 · Zasláno: 30. 9. 2010, 11:29:50
Dobrý den,
spravuji jeden e-shop, ve kterém je produkt (např. tričko) v několika variantách (např. velikost S, M, L). Každá varianta produktu má vlastní stránku jako samostatný produkt, ale má stejné popisky (jedná se o to samé tričko). Je to škodlivé pro SEO - jedná se o duplicitní texty a může dojít k propadu ve vyhledávačích? A pokud ano, jak lze v prostředí e-shopů toto řešit? Děkuji za odpověď |
||
tiso Profil |
#2 · Zasláno: 30. 9. 2010, 12:01:28
Kateřina Podlešáková: rieši sa to variantami - máš stránku len pre to tričko a priamo tam si vyberáš veľkosť. Vzor: http://sktuzex.sk/oble/tri/adidas-primary-logo.html
|
||
Kateřina Podlešáková Profil * |
#3 · Zasláno: 1. 10. 2010, 09:58:21
Děkuji za odpověď.
|
||
JonasK Profil |
#4 · Zasláno: 2. 10. 2010, 14:24:12
Kazdopadne ti ani tva stavajici varianta neublizuje.
|
||
Marek Prokop Profil |
#5 · Zasláno: 2. 10. 2010, 15:57:29 · Upravil/a: Marek Prokop
[#4] JonasK Díky, že jste se zapojil do diskuse. Příště ale prosím formulujte své odpovědi opatrněji, aby nemohly tazatele a případné další čtenáře splést.
V tomto konkrétním případě víme o Kateřině webu příliš málo informací na to, abychom mohli jednoznačně říci, co ji ubližuje, či neubližuje. Osobně považuji za pravděpodobnější, že více samostatných stránek pro velikostní varianty triček je chyba a že tedy bylo správné Tisovo doporučení. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0