Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
MikelObi Profil * |
#1 · Zasláno: 15. 10. 2010, 15:36:16
Dobrý den,
mám dotaz, jak Vy odborníci na SEO začínáte s novým webem z pohledu off page faktorů? Má smysl dnes registrovat web do katalogů? Nebo jen vytvářet zpětné odkazy u běžných webů s podobnou tématikou? Celkem by mě zajímaly vaše postupy, a proto narážím na funkci tohoto fóra, kde začínající mohou alespoň se vyvarovat chyb. Děkuji |
||
Lexter Profil |
#2 · Zasláno: 15. 10. 2010, 15:42:50 · Upravil/a: Lexter
MikelObi:
„Má smysl dnes registrovat web do katalogů?“ Má, tak do dvou třech? Ty největší. Registrovat se do kdejakého nesmyslu je spíš kontraproduktivní. „Nebo jen vytvářet zpětné odkazy u běžných webů s podobnou tématikou?“ To je samozřejmě nejvhodnější způsob. Katalogy to ale můžeš nakopnout. |
||
Marek Prokop Profil |
#3 · Zasláno: 15. 10. 2010, 15:45:56
„jak Vy odborníci na SEO začínáte s novým webem z pohledu off page faktorů?“
Analýzou zpětných odkazů konkurence a hledáním stránek, které vycházejí dobře na stejné dotazy, na které chci vycházet dobře i já. |
||
MikelObi Profil * |
#4 · Zasláno: 15. 10. 2010, 15:50:29
Má konkurence má dle yahoo site explorer 65000 inlinks. 3 katalogy jsou myšleny jaké?
Popřípadě mě prosím poraďte, zda-li existuje nástroj pro analýzu a kde ho najdu? Děkuji Vám |
||
Martin G Profil * |
#5 · Zasláno: 15. 10. 2010, 17:16:58
Marek Prokop:
Pane Prokope prosím Vás a jak zjistím jaké odkazy má konkurenční web, nebo přesněji kdo na ně odkazuje - to se dá zjistit? |
||
Plaváček Profil |
#6 · Zasláno: 15. 10. 2010, 17:19:14 · Upravil/a: Plaváček
Martin G:
Vyzkoušej třeba Yahoo Site Explorer - http://siteexplorer.search.yahoo.com/ (nemusí vrátit úplně všechny zpětné odkazy, ale mé zkušenosti ukazují, že jich najde drtivou většinu). |
||
Lexter Profil |
#7 · Zasláno: 15. 10. 2010, 19:36:03 · Upravil/a: Lexter
MikelObi:
Seznam, Centrum, Atlas. Pak samozřejmě můžeš zkusit nějaké tématické katalogy nesoucí se v duchu tvého webu. To je taky fajné. |
||
Martin G Profil * |
#8 · Zasláno: 15. 10. 2010, 21:04:00
Plaváček:
Díky moc. Yahoo a Google ale zrějmě nesdílejí stejnou obsahovou nebo informační databázu? Škoda že Google nemá takový Site Explorer. |
||
Marek Prokop Profil |
#9 · Zasláno: 16. 10. 2010, 01:55:54
Další dva nástroje pro analýzu zpětných odkazů konkurence jsou:
http://www.seomoz.org/linkscape https://www.majesticseo.com/ To, že Google nic takového nemá, vůbec nevadí. Podstatné je najít ty odkazy a není při tom důležité čím. [#4] Na počtu zpětných odkazů skoro nezáleží. Pro analýzu je důležité, na jakých stránkách ty odkazy jsou. Odpozorujte vzorce a pak je napodobte vlastními prostředky. |
||
Homer Profil |
#10 · Zasláno: 16. 10. 2010, 15:21:00
Na kontrolu zpětných odkazů nabízí šikovný nástroj SEOCentro http://www.seocentro.com/tools/search-engines/link-popularity.html nebo www.backlinkwatch.com
|
||
Časová prodleva: 14 let
|
0