Autor Zpráva
danhill
Profil
Dobrý den.

Jsem začátečník,tvořím stránky amatérsky,osobní prezentace známým a kamarádům a tak a rozhodně se nepovažuji za žádného webmastera(už jen proto,že využívám pouze estranky a případně joomlu na jiných serverech,ale tím moje umění prozatím končí),ale jedné paní se mé stránky,které už jsem vytvořil líbily a chtěla by něco vytvořit pro své podníkání v oblasti cestovního ruchu …
Člověk se pořád učí a tahle nabídka,ikdyž je to zatím opravdu čistě neprofesionální záležitost bez finančních nároků,mne trošku posunuje do jiné váhové kategorie …
S tím jak přemýšlím a hledám nejrůnější informace o tvorbě takového komerčního webu jsem narazil na problém s googlem,nebo i vlastně s ostatními vyhledávači,který si nemůžu dost dobře vysvětlit aniž by mi s tím nějaký větší odborník pomohl (nicméně jak říkám,jedná se o cestovní ruch ve smyslu kdy cizinci jedou do čr - tedy jde hlavně o google, seznam atd.mne v tuto chvíli moc nezajímá)
… Neznám mapu a terminologii,takže Vás zkušené žádám o schovývavost a trpělivost … Učím se rychle a budu vám nesmírně vděčný za každou informaci …
Tedy k věci :
Pokud by to v budoucnu bylo potřeba a taky pro rozšíření vlastních vědomostí chci vědět…
1. Jakým způsobem se kromě přirozeného page ranku dá docílit umístění mezi prvními odkazy po vyhledání klíčového slova uživatelem?
(vím,že to jde - jeden známý někam posílal 10tis. korun a od té doby,kdokoli zadá na googlu vyhledat slovo automechanik,vyjede on mezi prvními pěti nalezenými - pod placenou reklamou)
2.Google funguje jako celek,nebo jen pro jednotlivé regiony zvláště? Chci říct,pokud splníme bod 1 jestli když slovo automechanik zadá někdo např. v německu,bude výsledek vyhledávání stejný?Nebo jakým placeným způsobem zajistím,aby moje stránka byla na prvních místech v předem určených zemích ???
3.Je to legální ???