Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
jenikkozak Profil |
#1 · Zasláno: 12. 11. 2010, 20:41:16
Po cca třech letech provozu jsem se rozhodl v polovině letošního srpna převést web z adresy skola.jenikkozak.cz na www.studuju.cz. Pomocí souboru .htaccess se všechny adresy přesměrovávají na svůj ekvivalent pomocí kódu 301. Změnila se pouze adresa, struktura webu zůstala v podstatě stejná.
Google změnu pochopil a posílá mi podobný počet návštěvníků jako před změnou. Seznam mi měsíčně posílal kolem 50 000 návštěvníků, nyní je to pouze přibližně 2 000. Ano, vím, že z hlediska SEO není ten web vzorovým, s jistými ztrátami pozic ve vyhledávačích jsem počítal, proč je to ale u Seznamu tak razantní? Můj dotaz tedy zní, proč se na mne nyní Seznam zlobí? Udělal jsem nějakou zásadní chybu, je snad přesměrování pomocí 301 nedostačující? |
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 12. 11. 2010, 23:20:36
Nejspíš jste žádnou chybu neudělal. Přechodná ztráta návštěvnosti ze Seznamu je v takových případech normální a trvá podle počtu přesměrovaných URL a momentální kondice Seznamu od několika týdnů do několika měsíců.
|
||
jenikkozak Profil |
#3 · Zasláno: 13. 11. 2010, 08:13:20
Děkuji Vám za reakci.
Mne na tom zaráží to, že od změny uplynulo čtvrt roku, proto ztráta 96 % návštěvníků z jednoho vyhledávače mi přijde hodně zvláštní. |
||
Marek Prokop Profil |
#4 · Zasláno: 13. 11. 2010, 12:48:03
Čtvrt roku už je dost dlouho, obzvlášť pokud návštěvnost nemá vzestupnou tendenci. Možná je to způsobeno tím, že Seznam je poslední měsíc trochu pomalejší než obvykle. V každém případě nespoléhejte jen na přesměrování a pokuste se zařídit změnu co nejvíce zpětných odkazů na nové adresy.
|
||
jenikkozak Profil |
#5 · Zasláno: 13. 11. 2010, 15:57:07