Autor Zpráva
horava2
Profil
Obracím se na Vás s prosbou. Právě dělám web - www.ubytovani-ramzova.info pro známého a jeho hlavním požadavkem je, aby ho našel pomocí vyhledavačů (hlavně seznam) po zadání klíčového slova "ubytování ramzová".

Nenapadá mě už nic jak bych tomu mohl pomoci.
Sitemap, klíčová slova apod. mám. Registroval jem ten web do několika free katalogů.

Prosím o radu. Díky
Petr Wudi
Profil
Při vyhledávání v Seznamu je úplně dole odkaz „Přidat stránku do hledání“. Po kliknutí se objeví stránka, na které stačí vyplnit url vašeho webu a pak by to mělo fungovat.

Google chce většinou čas a dostatek odkazů odjinud (takže pokud je web v několika katalozích, tak už je třeba asi jen ten čas).
horava2
Profil
Petr Wudi:
Díky. Tu první možnost už jsem provedl na začátku.
Ale stejně je hodně obtížné ten web najít při zadání "ubytování ramzová"
horava2
Profil
Projel jsem prvních 25 stránek a není mezi nimi. A človek dál ani většinou hledat už nebude :(
Petr Wudi
Profil
Možná bude moc klíčových slov.
horava2
Profil
ubral jsem klicove slova. Ale porad nic.
Websluzby
Profil
Kľúčová fráza "ubytování ramzová" sa na úvodnej stránke webu http://www.ubytovani-ramzova.info/ v obsahu takmer nenachádza - ak nerátam title, logo-slogan a meta tagy. Načo taký dlhý title? Stačí "Ubytování Ramzová" ak to má byť hlavná vyhľadávacia fráza. Rovnako aj meta tag keywords - ak je cieľom webu presadiť sa, citujem:

"(hlavně seznam) po zadání klíčového slova - ubytování ramzová"

... tak do meta keywords netreba uvádzať ďaľších 20 slov. Nie že by mali meta tagy nejaký významný efekt, ale aj tak ich treba zaostriť na kľúčové slovo požadované majiteľom stránky.

Načo je v hlavnom menu webu taká ničnehovoriaca položka "Lokalita"? Tam by malo byť minimálne slovo "Ramzová" namiesto nejakej "lokality".

Len krátko záverom:

1. častejšie použiť v textoch článkov frázu "ubytování ramzová" aby to vyzeralo že web je naozaj o tom :-)
2. skrátil by som title a keywords meta tagy
3. pridať viac textového aj obrázkového obsahu na tému ubytování Ramzová
4. pár free katalógov nestačí, treba registrovať do špecializovaných databáz ubytovacích zariadení /čo nie je vždy free/
5. jednotlivé podstránky a články medzi sebou navzájom prepojiť internými odkazmi /zvoliť správne anchor texty.../
6. inak web sa mi graficky páči - jednoduchý, príjemne čitateľný, účelný /ale obsahovo trošku primalý až bezvýznamný/

Aby tento web presvedčil vyhľadávače že patrí na prvú stranu výsledkov vyhľadávania, mal by asi byť dominantným infozdrojom pokiaľ ide o informácie týkajúce sa "ubytování Ramzová"...
Petr ZZZ
Profil
• V <meta name="keywords"…> se dvě klíčová slova zbytečně opakují. Nedivil bych se, kdyby to bylo něco, co nemá vyhledávač rád.
• Ne že by nadpisy byly nějak zvlášť důležité, ale úplně zbytečné zas taky nejsou, že. <h1>Lokalita</h1> – pokud je to klíčové slovo, tak dobře, ale opravdu je lokalita vhodné klíčové slovo do nadpisu nejvyšší úrovně? V <h2> navíc chybí slovo ubytování.
• V IE6 je to jakési rozhozené. Jestli to vyhledávač pozná, moc ho to nepotěší.
• Občas by to chtělo věnovat více času a pečlivosti psaní textu; např.: Nevšední výhledy do krajiny Zažitek z dovolené vždy umocní překrásný výhled do krajiny. V oblasti Jesenůků…
• Texty mi všeobecně přijdou takové bezobsažné a nicneříkající, chtělo by to něco konkrétnějšího než "nevšední zážitky umocní Vaši krásnou dovolenou".
ninja
Profil
To je web města propagujicí zimní areál, web jednoho hotelu nebo cestovní agentury? Není to poznat.

Texty jsou škaredé, nadpis "Lokalita" je hořký bonbónek, který to celé završuje. Ješte abych nezapomněl, ošklivá doména.
kosmonaut
Profil *
1) Pokud vím tak Ranky se aktualizují jednou za 3 měsíce
2) <h1> by měli obsahovat klíčová slova a měli by být pro všechny stránky stejné.
3)<h1>Lokalita</h1> je blbost.
4) v textu /copywriting/ by se měli co nejčastěji opakovat klíčová slova a ty by měli být mezi tagy <strong>

co vím teda já
Marek Prokop
Profil
Přidávám se k Ninjovi. I když jsem se snažil, vůbec jsem nepochopil, o čem ten web je, komu/čemu patří a co nabízí. Jak to pak má pochopit chudák vyhledavač.
horava2
Profil
Ou. Takže mám co dělat. Díky.
Doménu jsem vybíral schválně pro SEO :(
Co je na ní špatného?
panther
Profil
kosmonaut:
2) <h1> by měli obsahovat klíčová slova a měli by být pro všechny stránky stejné.
tohle myslíš vážně?
kosmonaut
Profil *
horava2:
Já si nemyslím že by byla zas tak špatná, záleží kolik času (peněz) chce klient investovat. Ale ty si psal, že to děláš pro známého.

Ale určitě by jsi měl změnit text. Nejspíš si ho nechat napsat u profesionálního copywritera. Musí to být text co prodává. Stávající je opravdu takový nijaký. Není jasné o čem ten web je. Je to takové všeobecné povídání.

Všechny nadpisy první úrovně by měli být stejné <h1> Ubytování Ramzová</h1>, klíčová slova dávej mezi tagy <strong> </strong> a pak to vylaď pomocí CSS.

nadpis <h1> by se měl na stránce vyskytovat jen jednou

... no a snad by jsi někde ve fotobankách našel i lepší fotografie, jestli si teda nefotíš sám
kosmonaut
Profil *
panther:
???
panther
Profil
kosmonaut:
Všechny nadpisy první úrovně by měli být stejné <h1> Ubytování Ramzová</h1>
nesmysl. Na kařdé stránce by měl být nadpis 1. úrovně takový, co vystihuje podstatu stránky. V knížce máš v nadpisu kapitoly taky pokaždé něco jiného.

nadpis <h1> by se měl na stránce vyskytovat jen jednou
i to je omyl. Když použiju h1 dvakrát, třikrát, budu za to penalizován. Nebudu.
Tomáš Meisner
Profil
kosmonaut:
a to panther ještě nezmínil (jako zbytečnost) tu "co největší frekvenci" klíčových slov, nutnost cpát klíčová slova do strongů a souvislost názvu domény se SEO...
Marek Prokop
Profil
Poznámka moderátora: Kosmonaute, máme tu takový zvyk, že se vyjadřujeme jen k věcem, kterým rozumíme a tvrdíme věci, které víme jistě. Výjimečně lze napsat nějakou domněnku či názor, ale pak musí být z formulace patrné, že se nejedná o fakt. Zřejmě jste tu nový a tohle fórum ještě neznáte, tak Vás raději hned zkraje upozorňuji.

Čtěte, ptejte se, diskutujte, ale neraďte ve věcech, ve kterých se nevyznáte.

Myslím, že téma bylo vyčerpáno. Jestli nemá Horava2 doplňující otázky, mohli bychom diskusi ukončit.
horava2
Profil
Opravil jsem tedy body na které jste mě upozornili. Děkuji.
Co se týče samotného textu, tak s tím zatím nic neudělám. Ale přece i tak by se to už mohl objevit aspon v prvních 5ti stránkách při hlednání na seznamu. Nebo ne?
Stále při zadání "ubytování ramzová" si ten web nenajdu ani na 20té straně.
Cody
Profil
horava2: No vidím 6 zpětných odkazů, tak se není co divit, že se neumisťuje. Když to porovnám s konkurencí (kw=ubytování ramzová) http://www.haltmar.cz/, která má okolo 1 000 zpětných odkazů, je vysvětlení myslím jasné.
horava2
Profil
Takže když to zaregistruji třeba do 100 katalogů, tak se to tam objeví?
Cody
Profil
horava2: Doporučuji si nastudovat nějaké základy o SEO katalogy nejsou většinou relavntní ani kvalitní zdroj odkazů. Je to hezký základ ze kterého je dobré rozjet pořádný linkbuilding, ale pro dobré umístění s nenulovou konkurencí to samozřejmě nestačí, od katalogů spíše ustupujeme. Myslím, že by vám mohl pomoct kurz Dobrého webu nebo H1 a možná i pro začátečníky něco dělá i Marek Prokop - nebo se mýlím Marku?

Pokud nechcete za komplexnější semináře platit, naprosté základy vám může dodat i online webinář Ataxa o základech SEO, který je zdarma (můžu to sem napsat, když ho vedu sám - nebo je to zakázaná reklama?). Pak samozřejmě knihy o SEO od Michala Kubíčka jsou hezké pro začátečníky.
Cody
Profil
Tak Marek Prokop má také zajímavé školení http://www.prokopsw.cz/cs/skoleni-seo.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0