Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
expes Profil * |
#1 · Zasláno: 29. 11. 2010, 17:22:46
Je možné nějak zapracovat na tom, aby se odkazy, které se při místním hledání zobrazují na první stránce výsledků hledání googlu společně s daty z Adresáře míst zobrazovaly právě zde? Tj. optimalizovat odkaz či zápis v Adresáři míst?
|
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 29. 11. 2010, 23:01:23
Tenhle typ výsledků je dost nový, takže o něm ještě nikdo moc neví. Jedna z prvních obsáhlejších analýz je zde: http://www.seomoz.org/blog/how-googles-new-local-serp-affected-your-ranking-11360
|
||
ninja Profil |
#3 · Zasláno: 30. 11. 2010, 00:35:54
Z mých poznatků vyplývá, že velmi důležité je mít zápis ověřený. Následně vyčistit ostatní zápisy na Vás, respektive zažádat o připojení pod Váš účet. Počet a kvalita recezní je také významný faktor.
|
||
expes Profil * |
#4 · Zasláno: 30. 11. 2010, 23:26:44
ninja:
Vlivu recenzí jsem si u US webů taky všiml. Jenže na přidání recenze je nutné mít gmail účet, takže i když mě ve schránce čas od času přistane děkovný mail od zákazníka, který si pochvaluje odvedenou práci a já ho chtěl požádat o napsání recenze do mého zápisu, je mi to prdlajs platné, protože 99% mých zákazníků gmail nepoužívá... |
||
ninja Profil |
#5 · Zasláno: 1. 12. 2010, 00:20:48
expes: Recenze se přebírají i od partnerských serverů. Hodně zaléží na konkrétním oboru.
|
||
Marek Prokop Profil |
#6 · Zasláno: 1. 12. 2010, 21:05:29
„je nutné mít gmail účet“
Není nutné mít Gmail účet. Stačí obecně účet Googlu. Nejčastěji ho lidé v ČR mívají kvůli YouTube. |
||
Michal Blahut Profil |
#7 · Zasláno: 3. 12. 2010, 18:58:47
Jak píše Marek Prokop a jak vyplývá nejen ze zmíněného článku, názorů na nejúčenější faktory je moc a často se neshodují...
"On-page" optimalizaci záznamů můžete vyzkoušet snadno sám (název, kategorie, popis atd.) - záznamy na změny reagují dost rychle (obvykle v řádu desítek minut či pár hodin). Vzhledem k tomu, že v ČR u 90% oborů v záznamech v podstatě chybí konkurence, lze i pouze takto udělat dost muziky za málo peněz. U "off-page" faktorů je imho nejdůležitější, aby vám lícovaly údaje ze záznamu s údaji o vaší firmě napříč webem (internetem). Nejde pouze o klasické aktivní odkazy, ale taky o samotné "unikátní identifikátory" jako je adresa, telefonní číslo apod. Přitom si nemyslím, že by byl významný rozdíl mezi recenzí nebo zmínkou v jiné formě. Navíc do řady autoritativních webů lze odkaz nebo zmínku o firmě vložit relativně snadno. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0