Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
gamma Profil |
#1 · Zasláno: 1. 12. 2010, 23:40:40
Ahoj,
posledních pár dní se mi ve statistikách GA objevil zdroj návštev "jiné". Vůbec netuším co to znamená a navíc mi narostl objem přístupů asi o 10x. Netušíte někdo, co jsem udělal špatně nebo co se to děje a co je to za zdroj "jiné"? Díky za každý tip, Gamma |
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 2. 12. 2010, 08:14:03
Nespustil jste nějakou reklamní kampaň?
|
||
gamma Profil |
#3 · Zasláno: 2. 12. 2010, 10:07:02
Marek Prokop:
„Nespustil jste nějakou reklamní kampaň?“ Ne, jen jsem si vsiml, ze tam byl 2x merici kod, pokazdy pro jine UA-xxxxx. Tak mozna to proste od vcerejska zacalo spolu nejak blbnout? Jinak se mi jiz drive na nekterych strankach stalo zdroj "jine", ale protoze to byly 2-3ks/mesic, nevenoval jsem tomu pozornost. Nikde na netu jsem nenasel, co pada do "jine". Gamma |
||
ninja Profil |
#4 · Zasláno: 2. 12. 2010, 10:23:56
gamma: Více měřících kódu, pokud jsou vloženy dobře, nevadí. Nepoužíváte nějaké filtry, které mění Médium kampaně?
|
||
gamma Profil |
#5 · Zasláno: 2. 12. 2010, 11:37:20
ninja:
Bohuzel, pouze 2 cile. Chvili tam bezel filtr pro zahrnuti pouze merene domeny (ochrana). I ten jsem radeji smazal. |
||
ninja Profil |
#6 · Zasláno: 2. 12. 2010, 14:20:49
Pokud nikde (ani u externích příchozích odkazů) nepoužíváte utm_medium, nemáte filtry ani reklamní kampaň, tak opravdu nevím.
Vykazují tyto návštevy nějaké společné prvky (stejná cílová stránka, stejná lokace návštevníků, atd.)? |
||
gamma Profil |
#7 · Zasláno: 2. 12. 2010, 20:09:43
Tak jsem to asi uz nasel. Zacal me linkovat web, resp. katalog a uvedl utm_source a utm_medium a GA to nezarazuji mezi odkazujici weby. Poradite, jak tento web zaradit do odkazujicich stranek? Nebo jak spravne nalozit s takovym katalogem, mel by on nejak upravit URL kterym na me ukazuje?
|
||
Marek Prokop Profil |
#8 · Zasláno: 2. 12. 2010, 21:10:59
[#7] Buď musí on změnit URL, nebo ho Vy musíte přesměrovat. O tom, zda je zdroj = referral, rozhoduje právě medium, takže když se přes utm_medium předefinuje, spadne to do ostatních.
|
||
ninja Profil |
#9 · Zasláno: 2. 12. 2010, 21:21:02
gamma: Parametr utm_medium (Campaign medium) můžete opět přepsat na referral i pomocí filtrů přímo v GA.
|
||
gamma Profil |
#10 · Zasláno: 3. 12. 2010, 11:32:30
Diky za tipy. A co je "nejlepsi" reseni? Ma cenu si nechavat znacit zdroje jako "jiny"? Prijde sice fajn, ze se snazil, ale stale se jedna o odkazujici stranku.
|
||
ninja Profil |
#11 · Zasláno: 3. 12. 2010, 12:08:46
gamma: Určite jsou zdroje, které je dobré evidovat samostatně. Například příchozí z emailových kampaní, bannerů, zbožových vyhledávačů, atd.
Význam to má v jednoduchém a přehledném rozdělení návštevníků. Zaleží co vám bude vyhovovat nejvíce. A nezapomeňte, že takto zatříděné data již nikdy nezměníte. |
||
gamma Profil |
#12 · Zasláno: 3. 12. 2010, 14:47:01
ninja:
„Význam to má v jednoduchém a přehledném rozdělení návštevníků. Zaleží co vám bude vyhovovat nejvíce. A nezapomeňte, že takto zatříděné data již nikdy nezměníte.“ Tak udelam delasi profil a v druhem profilu si udelam filtr a data sesadim. Diky za reakce! |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0