Autor Zpráva
gamma
Profil
Ahoj,

posledních pár dní se mi ve statistikách GA objevil zdroj návštev "jiné". Vůbec netuším co to znamená a navíc mi narostl objem přístupů asi o 10x. Netušíte někdo, co jsem udělal špatně nebo co se to děje a co je to za zdroj "jiné"?

Díky za každý tip, Gamma
Marek Prokop
Profil
Nespustil jste nějakou reklamní kampaň?
gamma
Profil
Marek Prokop:
Nespustil jste nějakou reklamní kampaň?

Ne, jen jsem si vsiml, ze tam byl 2x merici kod, pokazdy pro jine UA-xxxxx. Tak mozna to proste od vcerejska zacalo spolu nejak blbnout? Jinak se mi jiz drive na nekterych strankach stalo zdroj "jine", ale protoze to byly 2-3ks/mesic, nevenoval jsem tomu pozornost. Nikde na netu jsem nenasel, co pada do "jine".

Gamma
ninja
Profil
gamma: Více měřících kódu, pokud jsou vloženy dobře, nevadí. Nepoužíváte nějaké filtry, které mění Médium kampaně?
gamma
Profil
ninja:
Bohuzel, pouze 2 cile. Chvili tam bezel filtr pro zahrnuti pouze merene domeny (ochrana). I ten jsem radeji smazal.
ninja
Profil
Pokud nikde (ani u externích příchozích odkazů) nepoužíváte utm_medium, nemáte filtry ani reklamní kampaň, tak opravdu nevím.

Vykazují tyto návštevy nějaké společné prvky (stejná cílová stránka, stejná lokace návštevníků, atd.)?
gamma
Profil
Tak jsem to asi uz nasel. Zacal me linkovat web, resp. katalog a uvedl utm_source a utm_medium a GA to nezarazuji mezi odkazujici weby. Poradite, jak tento web zaradit do odkazujicich stranek? Nebo jak spravne nalozit s takovym katalogem, mel by on nejak upravit URL kterym na me ukazuje?
Marek Prokop
Profil
[#7] Buď musí on změnit URL, nebo ho Vy musíte přesměrovat. O tom, zda je zdroj = referral, rozhoduje právě medium, takže když se přes utm_medium předefinuje, spadne to do ostatních.
ninja
Profil
gamma: Parametr utm_medium (Campaign medium) můžete opět přepsat na referral i pomocí filtrů přímo v GA.
gamma
Profil
Diky za tipy. A co je "nejlepsi" reseni? Ma cenu si nechavat znacit zdroje jako "jiny"? Prijde sice fajn, ze se snazil, ale stale se jedna o odkazujici stranku.
ninja
Profil
gamma: Určite jsou zdroje, které je dobré evidovat samostatně. Například příchozí z emailových kampaní, bannerů, zbožových vyhledávačů, atd.

Význam to má v jednoduchém a přehledném rozdělení návštevníků. Zaleží co vám bude vyhovovat nejvíce. A nezapomeňte, že takto zatříděné data již nikdy nezměníte.
gamma
Profil
ninja:
Význam to má v jednoduchém a přehledném rozdělení návštevníků. Zaleží co vám bude vyhovovat nejvíce. A nezapomeňte, že takto zatříděné data již nikdy nezměníte.

Tak udelam delasi profil a v druhem profilu si udelam filtr a data sesadim. Diky za reakce!

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0